#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Posiada Ubrane wroga, Nie słychać jego kroków";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o Modyfikację .
Temat rozp. иєxт, 14.07.2012 07:08
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.07.2012 07:08
Proszę aby ta klasa dostawała ubranie wroga, nie działa .. 
![]()
![]()
![]()

#2
Gość_21977_*
Napisano 14.07.2012 17:22
przy HamSpawnedPost(id) wykonaj ZmienUbranie(id,0) o ile ma_klase[id]
#3
Napisano 15.07.2012 10:07
Lepiej by było jak byś ktoś to zrobił
![]()
![]()
![]()

#4
Napisano 15.07.2012 10:14
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Posiada Ubrane wroga, Nie słychać jego kroków";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_user_footsteps(id, 1);
ZmienUbranie(id, 0)
}
};
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#5
Napisano 15.07.2012 10:44
usunąłem z 38lini ; 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Posiada Ubrane wroga, Nie słychać jego kroków";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_user_footsteps(id, 1);
ZmienUbranie(id, 0)
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 15.07.2012 10:45
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













