BF2 bu MisieQ - przeróbka Hud by Misieq
Bad Day
13.07.2012
Witam znowu 
Jako słaby w tych rzeczach, kożystający b. dobrze z poradników, to ów języka nadal nie mogę zrozumieć
Pliki z moda przerobionego przez MisieQ, jak na razie dodane grawitacja zamiast scouta [dzięluję MisieQ za pomoc] + prefix danej rangi [bez problemowo].
Jednakże tutaj się pojawił
Prosiłbym znowu o pomoc.
Na wszelki wypadek podaję pliki od BF2 by MisieQ [z dodanym [prefix] w say i ulepszonym hud [co daje te errory]].
Z góry thx.

Jako słaby w tych rzeczach, kożystający b. dobrze z poradników, to ów języka nadal nie mogę zrozumieć

Pliki z moda przerobionego przez MisieQ, jak na razie dodane grawitacja zamiast scouta [dzięluję MisieQ za pomoc] + prefix danej rangi [bez problemowo].
Jednakże tutaj się pojawił

Prosiłbym znowu o pomoc.
// ---------------------------------------- //// bf2rank.sma // bf2/forwards.inl(81) : error 017: undefined symbol "et_task" // bf2/ham.inl(84) : warning 217: loose indentation // D:\scripting\bf2rank.sma(307) : warning 217: loose indentation // D:\scripting\bf2rank.sma(311) : warning 217: loose indentation // D:\scripting\bf2rank.sma(338) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "gPcvarFreeAwp" // // 1 Error. // Could not locate output file compiled\bf2rank.amx (compile failed). // // Compilation Time: 0,8 sec // ---------------------------------------- //// bf2rank_colorchat.sma // bf2/forwards.inl(81) : error 017: undefined symbol "et_task" // bf2/hud.inl(24) : error 017: undefined symbol "TASK_HUD" // bf2/hud.inl(33) : error 017: undefined symbol "TASK_HUD" // bf2/hud.inl(40) : error 017: undefined symbol "gHUD" // bf2/hud.inl(40) : warning 215: expression has no effect // bf2/hud.inl(40) : warning 215: expression has no effect // bf2/hud.inl(40) : error 001: expected token: ";", but found ")" // bf2/hud.inl(40) : error 029: invalid expression, assumed zero // bf2/hud.inl(40) : fatal error 107: too many error messages on one line // // Compilation aborted. // 7 Errors. // Could not locate output file compiled\bf2rank_colorchat.amx (compile failed).
Na wszelki wypadek podaję pliki od BF2 by MisieQ [z dodanym [prefix] w say i ulepszonym hud [co daje te errory]].
Z góry thx.
Attached Files
Jak się nazwać
15.07.2012
Plik forwards.inl
Znajdź
Taki trudny ten angielski?...
Znajdź
et_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);zmień na:
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
Taki trudny ten angielski?...
Bad Day
15.07.2012
Może nie trudny ang., ale że nie piszę pluginów, to nie widzę oczywistych rzeczy widocznych dla większości 
Jednakże dużo nie zmieniła ta zmiena [jednakże dziękuję za pomoc] i nadal
Wycinek z pliku hud.inl

Jednakże dużo nie zmieniła ta zmiena [jednakże dziękuję za pomoc] i nadal
//// bf2rank_colorchat.sma // bf2/hud.inl(24) : error 017: undefined symbol "TASK_HUD" // bf2/hud.inl(33) : error 017: undefined symbol "TASK_HUD" // bf2/hud.inl(40) : error 017: undefined symbol "gHUD" // bf2/hud.inl(40) : warning 215: expression has no effect // bf2/hud.inl(40) : warning 215: expression has no effect // bf2/hud.inl(40) : error 001: expected token: ";", but found ")" // bf2/hud.inl(40) : error 029: invalid expression, assumed zero // bf2/hud.inl(40) : fatal error 107: too many error messages on one line // // Compilation aborted. // 6 Errors. // Could not locate output file compiled\bf2rank_colorchat.amx (compile failed).
Wycinek z pliku hud.inl
//Displays the HUD to the user public DisplayHUD(id) { id -= TASK_HUD; - [b]24[/b] if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return; if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+TASK_HUD); - [b]33[/b] return; } set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3) if ( !gStatsLoaded[id] ) { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName) - [b]40[/b] } else { new rank = g_PlayerRank[id]; new nextrank; switch(rank) { case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15; case 17: nextrank = 7; case 18: nextrank = 8; default: nextrank = rank; } ++nextrank; new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier)); if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) ) { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp) } else { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp) } } }