Proszę o małą modyfikację klasy kucacz, tak żeby była nie widzialna tylko przy kucaniu z nożem. (A nie jak jest teraz przy kucaniu)
Oto sma.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 13.07.2012 09:19
Napisano 13.07.2012 09:26
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kucacz"; new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 45; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
Napisano 13.07.2012 09:28
Użytkownik TaRoNe edytował ten post 13.07.2012 09:34
Napisano 13.07.2012 23:58
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych