dzisiaj pokaże wam jak zrobić awanse klas w klasie,nie są to zwykłe awanse.
NP: Mamy klasie od 300lvl i mamy klasy od 0lvl(normalne) to jak wbijemy 300lvl to będziemy mogli wziąć klase od 300lvl.
Dobra nie będę wam pisał tylko pokaże jak zrobić.
1Najpier tworzymym klase(u mnie to będzie Emeryt)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Emeryt(300lvl)"; new const opis[] = "Ma 1 skok w powietrzu"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
2. I teraz szukamy public cod_class_enabled(id) wpisujemy na samej górze
new dostepna = 300; new level = cod_get_user_level(id); if(level <= 300) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; }
Będzie to wyglądać tak:
public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 300; new level = cod_get_user_level(id); if(level <= 300) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; }
I klasa wygląda następująco
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Emeryt(300lvl)"; new const opis[] = "Ma 1 skok w powietrzu"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 300; new level = cod_get_user_level(id); if(level <= 300) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
To na tyle,gdzieś na necie znalazłem taką klasę i sprawdziłem czy działa.
no i w taki sposób to odkryłem:D