Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Prośba o 5 Klas ;)
#1
Napisano 11.07.2012 06:55
Opis klasy: Ma M4, Ak47, Nie słychać jego kroków 1/3 z he
Bronie: M4A1, Ak47 he,fb
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Nazwa klasy: Pulkownik[Premium] na flagę "G"
Opis klasy: Posiada 1/4 z awp, 1/6 z DGL, Jest Szybki
Bronie: AWP, Deagle
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Nazwa klasy: Longer
Opis klasy: Ma Wbudowany Moduł Odrzutowy, można go używać co 5s
Bronie: TMP, Uzi
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Nazwa klasy: Dumbass
Opis klasy: Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi
Bronie: Deagle, Uzi
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 50
Nazwa klasy: NothiNg
Opis klasy: Posiada Pistolety, i ma 1/ 10 z usp/glock
Bronie: Glock, Usp
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
![]()
![]()
![]()

#2
Napisano 11.07.2012 09:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Dumbass";
new const opis[] = "Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi";
new const bronie = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
NothiNg:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "NothiNg";
new const opis[] = "Posiada Pistolety, i ma 1/ 10 z usp/glock";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Reszty Ci nie zrobie bo dopiero raczkuję
#3
Napisano 11.07.2012 09:39
![]()
![]()
![]()

#4
Napisano 11.07.2012 09:43
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Longer";
new const opis[] = "Dostaje TMP, UZI. Ma modul odrzutowy E";
new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
ColorChat(id, GREEN, "Dostaje TMP, UZI, Ma modul odrzutowy E");
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+5.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 11.07.2012 09:48
#5
Napisano 11.07.2012 09:48
/
Znowu ....
Załączone pliki
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 11.07.2012 09:49
#6
Napisano 11.07.2012 10:05
Nazwa klasy: Szpieg
Opis klasy: Posiada Ubrane wroga, Nie słychać jego kroków
Bronie: XM1014, Usp
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
![]()
![]()
![]()

#7
Napisano 11.07.2012 10:30
W dumbassie dałem ci te 50% niewidzialności
Aha i jeszcze szpiega zara powinienem dodać.
EDIT
Łapaj szpiega
Załączone pliki
Użytkownik PrO^^KoKSu edytował ten post 11.07.2012 10:30
Bardziej zaawansowane pluginy robię na zamówienie za prawdziwe pieniądze.
Mój serwer:
Wbijać bo nikt nie wchodzi
#8
Napisano 11.07.2012 11:28
Bo jakoś mi nie wychodzi ..
![]()
![]()
![]()

#9
Napisano 11.07.2012 11:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Dumbass";
new const opis[] = "Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi";
new const bronie = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 127);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
#10
Napisano 11.07.2012 11:39
#11
Napisano 11.07.2012 12:03
Ehh, jeszcze Replikant ,,
Nazwa klasy: Replikant
Opis klasy: Może stawiać klony, Prosiłbym o 1 [hp:150]
Bronie: Famas
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Użytkownik NexT977 edytował ten post 11.07.2012 12:10
![]()
![]()
![]()

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod







codclass_longer.amxx






