Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Prośba o 5 Klas ;)
#1
Napisano 11.07.2012 06:55
Opis klasy: Ma M4, Ak47, Nie słychać jego kroków 1/3 z he
Bronie: M4A1, Ak47 he,fb
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Nazwa klasy: Pulkownik[Premium] na flagę "G"
Opis klasy: Posiada 1/4 z awp, 1/6 z DGL, Jest Szybki
Bronie: AWP, Deagle
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Nazwa klasy: Longer
Opis klasy: Ma Wbudowany Moduł Odrzutowy, można go używać co 5s
Bronie: TMP, Uzi
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Nazwa klasy: Dumbass
Opis klasy: Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi
Bronie: Deagle, Uzi
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 50
Nazwa klasy: NothiNg
Opis klasy: Posiada Pistolety, i ma 1/ 10 z usp/glock
Bronie: Glock, Usp
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
#2
Napisano 11.07.2012 09:36
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Dumbass"; new const opis[] = "Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi"; new const bronie = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }NothiNg:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "NothiNg"; new const opis[] = "Posiada Pistolety, i ma 1/ 10 z usp/glock"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Reszty Ci nie zrobie bo dopiero raczkuję
#3
Napisano 11.07.2012 09:39
#4
Napisano 11.07.2012 09:43
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Longer"; new const opis[] = "Dostaje TMP, UZI. Ma modul odrzutowy E"; new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_MAC10; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ColorChat(id, GREEN, "Dostaje TMP, UZI, Ma modul odrzutowy E"); public cod_class_skill_used(id) { static Float:ostatni_skok[33]; new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+5.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } }
Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 11.07.2012 09:48
#5
Napisano 11.07.2012 09:48

/
Znowu ....
Załączone pliki
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 11.07.2012 09:49
#6
Napisano 11.07.2012 10:05
Nazwa klasy: Szpieg
Opis klasy: Posiada Ubrane wroga, Nie słychać jego kroków
Bronie: XM1014, Usp
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
#7
Napisano 11.07.2012 10:30

W dumbassie dałem ci te 50% niewidzialności
Aha i jeszcze szpiega zara powinienem dodać.
EDIT
Łapaj szpiega
Załączone pliki
Użytkownik PrO^^KoKSu edytował ten post 11.07.2012 10:30
Bardziej zaawansowane pluginy robię na zamówienie za prawdziwe pieniądze.
Mój serwer:
Wbijać bo nikt nie wchodzi


#8
Napisano 11.07.2012 11:28
Bo jakoś mi nie wychodzi ..
#9
Napisano 11.07.2012 11:36
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Dumbass"; new const opis[] = "Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi"; new const bronie = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 127); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
#10
Napisano 11.07.2012 11:39

#11
Napisano 11.07.2012 12:03

Ehh, jeszcze Replikant ,,
Nazwa klasy: Replikant
Opis klasy: Może stawiać klony, Prosiłbym o 1 [hp:150]
Bronie: Famas
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Użytkownik NexT977 edytował ten post 11.07.2012 12:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych