Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

[ROZWIĄZANE] Przeróbka grawitacji na BF2

BattleField2

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bad Day

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 07.07.2012 18:16

Kiedyś poprosiłem o pomoc w sprawie przerobienia w modzie BF2 by Misieq.
Chodziło o zmianę zdobycia scouta na grawitację i dostałem pomoc
http://amxx.pl/topic...kowanie-scouta/

Spr. i dizałało, ale nie zmieniałem wartości.
Po długim czasie zrobiłem serwer i spr. znowu ów kod, nadal działa, ale ...
Nie ważne jakie wartości wpisuje w pliku badgepowers.inl i kompiluje na nowo, to grawitacja się nie zmienia.

Czy można o jaką pomoc lub wskazówkę ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.07.2012 18:32

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProblemy

do

ModyInne modyProśby o modyfikacje modów

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 07.07.2012 20:12

zamień
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (8-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}

na
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if (sniperlevel)
{
new Float:grav
switch(sniperlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_grav[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_grav[id] = false;
}


w bf2rank.sma dodaj pod
new bool:g_invis[33];

to
new bool:g_grav[33];


potem w ham.inl znajdź
set_invis(id);

dodaj pod
set_grav(id);


i tyle ;]

wartośc grav liczysz
twoja wartość/800

czyli np 600/800 = 0.75 ;]

Użytkownik MisieQ edytował ten post 07.07.2012 20:13

  • +
  • -
  • 0

#4 Bad Day

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 07.07.2012 21:18

//// bf2rank.sma
// bf2/ham.inl(47) : error 017: undefined symbol "set_grav"
// D:\scripting\bf2rank.sma(331) : warning 204: symbol is assigned a value that
is never used: "gPcvarFreeAwp"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\bf2rank.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,84 sec
// ----------------------------------------
//// bf2rank_colorchat.sma
// bf2/badgepowers.inl(123) : error 017: undefined symbol "g_grav"
// bf2/badgepowers.inl(123) : warning 215: expression has no effect
// bf2/badgepowers.inl(123) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// bf2/badgepowers.inl(123) : error 029: invalid expression, assumed zero
// bf2/badgepowers.inl(123) : fatal error 107: too many error messages on one li
ne
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
// Could not locate output file compiled\bf2rank_colorchat.amx (compile failed).

Wyskakują mi takie warning'i.
Czyżbym coś źle robił :(

A i przy okazji dzięki za opis jak się oblicza wartości dla grawitacji, bo nie wiedziałem :P

___
A i sry za zły dział na początku.

Użytkownik Bad Day edytował ten post 07.07.2012 21:19

  • +
  • -
  • 0

#5 stefcio12

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:12
  • GG:
  • Lokalizacja:NET
Offline

Napisano 08.07.2012 11:13

Zrób wszystko tak jak napisał MisieQ

w bf2rank.sma dodaj pod
new bool:g_invis[33];
to
new bool:g_grav[33];

potem w ham.inl znajdź
set_invis(id);
dodaj pod
set_grav(id);


  • +
  • -
  • 0
Tanio wykonam strony HTML, CSS. Fora oparte na phpbb, blogi wordpress modyfikację ich styli/tematów CSS oraz grafikę.
Pomogę też przy eliminacjii problemów z serwerami cs 1.6 oraz modyfikacji pluginów ;)

#6 Bad Day

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 08.07.2012 12:54

Yyy, właśnie zrobiłem to co podał Misieq i takie warningi mi wyskakują.
  • +
  • -
  • 0

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 08.07.2012 19:45

podeślij pliki to ci to zrobie
  • +
  • -
  • 1

#8 Bad Day

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 10.07.2012 18:37

Dziękować.

Działa, zmianiłem kilka razy wartości i działa, kompiluje się dobrze.

Dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.07.2012 19:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych