#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Henio"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1; new const kondycja = 69; new const inteligencja = 2; new const wytrzymalosc = 15; public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Najpierw wypadałoby dodać tablice zawierająca id perków, które klasa będzie mogła nosić. Więc dodajemy pod:
new const wytrzymalosc = 15;To:
new const perki[]= // id perkow ktore moze miec klasa
{
1,
2,
5
}W tym przypadku klasa będzie mogła nosić perki o id 1,2 i 5. Oczywiście możemy według własnego zdania dodawać perki do tablicy (wystarczy je edytować tu). Dobrze mamy już perki, ale teraz musimy wprowadzić to w działanie.Najpierw dodajmy zmienną, która się przyda,
pod:
new const perki[]= // id perkow ktore moze miec klasa
{
1,
2,
5
}Dodaj to:new bool:ma_dobry_perk[33];Musimy przypisać forwardowi cod_perk_changed sprawdzenie czy perk ma id 1,2 lub 5, jeżeli nie to musimy go zmienić. Więc pod:
public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);Dodajemy to:
public cod_perk_changed(id, perk)
{
ma_dobry_perk[id]=false;
for(new i=0; i {
if(perki[i]==perk)
ma_dobry_perk[id] = true;
}
if(!ma_dobry_perk[id])
cod_set_user_perk(id, perki[random_num(0,sizeof perki-1)]);
return COD_CONTINUE;
}No i proszę bardzo stworzyliśmy klasę, która może mieć tylko konkretne perki.
Jeżeli chcecie zamiast id podawać nazwę perku to zaczynajmy.
Zamień:
new const perki[]= // id perkow ktore moze miec klasa
{
1,
2,
5
}Na:new const perki[][]= // nazwy perkow ktore moze miec klasa
{
"Skrzydla Archaniola",
"Noz Cienia",
"Skazaniec"
}Następnie, zamień:public cod_perk_changed(id, perk)
{
ma_dobry_perk[id]=false;
for(new i=0; i {
if(perki[i]==perk)
ma_dobry_perk[id] = true;
}
if(!ma_dobry_perk[id])
cod_set_user_perk(id, perki[random_num(0,sizeof perki-1)]);
return COD_CONTINUE;
}Na:public cod_perk_changed(id, perk)
{
ma_dobry_perk[id]=false;
new szPerk[64];
cod_get_perk_name(perk, szPerk, 63);
for(new i=0; i if(equal(perki[i], szPerk))
ma_dobry_perk[id] = true;
}
if(!ma_dobry_perk[id])
cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid(perki[random_num(0,sizeof perki-1)]));
return COD_CONTINUE;
}I gotowe teraz do tablicy zamiast id możemy dodawać nazwy perków.

Dodatki SourceMod













