Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 28.06.2012 21:17
Witam. Ponieważ zrobiono mi generała który powinien wybuchać po zabiciu i brać 40+int ... a on zabija wszystkich nawet jak ma 600 hp ... ;/ próbowałem sam to zrobić szukałem na forum i znalazłem robiłem tak jak pisano i o to efekty. Nie chce się skompilować. Jeśli ktoś by mógł to naprawić i podrzucić SMA. to leci +!! z góry dzięki
#2
Napisano 30.06.2012 12:13
nie zagłębiałem się w kod, ale poprawiłem błędy i już się kompiluje, spróbuj
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 25;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ChillOut");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=33;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i <=33; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 40.0, 0.0);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod




codclass_general.amxx









