Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] swiatlo padlo w vhe light


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 25.06.2012 13:19

Witam stworzylem mape najpierw budynki itp i teraz chce dodać swiatlo light_environment ale owy byt nie dodaje swiatla i mapa jest cala czarna chyba ze uzywam latarki w cs dodam iż byt light tez nie dodaje swiatla .Gdy mapa jest bez bytow ktory dodaje swiatlo czy to light_environment czy light Mapa dobrze wyglada jasno no ale ;/ nie ma cieni .
Niebo normalnie wyglada tak jak normalnie bez tego bytu
Komplikuje kbatem

Co zrobić

Użytkownik arex92 edytował ten post 25.06.2012 13:28


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.06.2012 14:26

Zaktualizuj kompilatory to 1. (vis, bsp itp)
2. Zrób to dokładnie pewnie masz tak, że mapa to prostokąt z sufit to niebo, zrób tak, że na bocznej ścianie też będzie kawałek nieba, wtedy dodaj light_env..
Bo light_env nie działa z góry i wykonuje się z bocznego sky'a.
Na pewno coś masz źle z mapą, nie jestem w stanie określić co to takiego, dopóty dopóki jej nie zobaczę.

Tak trochę z innej beczki, tutaj nie opłaca się pisać w sprawie problemu z mapami, bo nie ma kto odpowiadać, są inne fora o tej tematyce.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 25.06.2012 14:47

1 Jesli możesz wyslij mi twoje ja uzywam kbata
2 Mam gore oraz górne czesci mapy w txt Sky , Wieć to nie może być problem Niebo mi ladnie pięknie widać tak jak bez tego iight

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.06.2012 16:25

ehm.
http://zhlt.info/download-zhlt.html
Jak jest czarna mapa to nie ma w ogóle światła.
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 25.06.2012 16:48

Mialem te pliki ta sama data modyfikacji itp

Jesli nie ma zadnych plikow ktore dodaja swiatlo jest okey tylko ze nie ma cieni tak jakby slonko bylo centralnie nad mapa a ja chce dodac sloncze z Rogu aby oddawalo cien
Jak dodaje juz light czy light env one nie dodaja swiata a mapa zastaje sie czarna tak jadby one dawaly czarne swiatlo a przeziez w ustawieniach nic nie zmienialem aby dawalo inny korol czy cos

#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.06.2012 06:41

Ja pier... czy ty nie rozumiesz, że jak masz niebo nad mapą to tak pada światło?
Weź postaw niebo troszkę na ścianie i ustaw jak ma padać cień w light_env... (to kółko yaw)
Daj najlepiej mapę, bo ty chyba nie ogarniasz
(rmf, lub map)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 26.06.2012 09:25

proszę

Załączone pliki



#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.06.2012 14:06

Nieźle
1. Skybox (sky jako pomieszczenie)
2. Nie można robić tak, że dajesz teksture sky'a na bloku a po drugiej stronie jest inna tekstura.
To jest pewnie błędem, nie można łączyć wody/nieba z innymi teksturami.
3. func_bomb_target musi mieć teksturę o nazwie AAATIGER.
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 27.06.2012 16:20

Dziekuje mozna zamknać

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.06.2012 17:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych