Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Miejsce patrzenia i miejsce położenia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 980
Master

  • Postów:2316
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.06.2012 10:35

Witam, chcaiłbym aby gracz widział z innej pozycji, niż się znajduje, poprostu pozycja gdzieś indziej niż tam gdzie sie patrzy. Nie wiem czy zrozumiały w miarę tekst napisałem, ale mysle że ktoś dowie się o co chodzi
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.06.2012 12:29

Użyj funkcji attach_view i jako drugi parametr podaj id bytu, który możesz utworzyć.
Jeśli chcesz powrócić do domyślnych ustawień (FPP), użyj attach_view(player,player);

#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 980
Master

  • Postów:2316
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.06.2012 19:24

to nie wchodzi w gre, chodzi o to ze tym entem sie steruje
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6087
Godlike

  • Postów:10958
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.06.2012 19:40

to nie wchodzi w gre, chodzi o to ze tym entem sie steruje

to co napisał benio nie wyklucza tego
możesz ewentualnie odpowiednio ustawiając pev_view_ofs lub w ClientData ( origin etc. ) możliwości jest wiele
  • +
  • -
  • 1

#5 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 980
Master

  • Postów:2316
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.06.2012 20:45

mozesz wytlumaczyc mi te funkcje ?
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6087
Godlike

  • Postów:10958
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.06.2012 23:21

mozesz wytlumaczyc mi te funkcje ?

to nie są funkcje informacji szukaj w opisach stałych pev ( google to potężne narzędzie )
  • +
  • -
  • 0

#7 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 980
Master

  • Postów:2316
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 24.06.2012 10:13

szukałem tych stałych pev, ale nie znalazłem znaczenia pev_view_ofs
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2964
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 19:29

pev_view_ofs to wektor przesunięcia punktu widzenia gracza względem położenia

pev_origin+pev_view_ofs = PointOfView

z tego co kojarzę to jest własność tylko do odczytu, użyj attach_view
  • +
  • -
  • 1

#9 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 980
Master

  • Postów:2316
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.07.2012 21:00

a jeśli zrobie
new Float:Origin[3];
pev(id, pev_origin, Origin);
set_pev(id, pev_view_ofs, Origin);
?
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2964
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 21:38

próbuj i zobacz co się stanie :)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych