[PROBLEM]Crash Serwera
PrO^^KoKSu
22.06.2012
Tera to skąd wziąć:
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_restartround" = "0"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_stepsize" = "18"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_stopspeed" = "100"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_uploadmax" = "0.5"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_voiceenable" = "1"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_wateraccelerate" = "10"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_waterfriction" = "1"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvars end
L 06/22/2012 - 08:58:44: [DPROTO]: Unable to load strings pool from file './cstrike/estrpool/estrpool_main.dat'
L 06/22/2012 - 08:58:44: [DPROTO]: Unable to load strings pool from file './cstrike/estrpool/estrpool_de_dust2.dat'
L 06/22/2012 - 08:58:44: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "amxmodx_version" = "1.8.1.3746"
L 06/22/2012 - 08:58:44: FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/ghost.mdl not found
FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/ghost.mdl not found
email debug.log to [email protected]
Fri Jun 22 08:58:44 CEST 2012: Server restart in 10 seconds
Jak co to ja ci za to cały czas daje +-sy
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_restartround" = "0"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_stepsize" = "18"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_stopspeed" = "100"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_uploadmax" = "0.5"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_voiceenable" = "1"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_wateraccelerate" = "10"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "sv_waterfriction" = "1"
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvars end
L 06/22/2012 - 08:58:44: [DPROTO]: Unable to load strings pool from file './cstrike/estrpool/estrpool_main.dat'
L 06/22/2012 - 08:58:44: [DPROTO]: Unable to load strings pool from file './cstrike/estrpool/estrpool_de_dust2.dat'
L 06/22/2012 - 08:58:44: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 06/22/2012 - 08:58:44: Server cvar "amxmodx_version" = "1.8.1.3746"
L 06/22/2012 - 08:58:44: FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/ghost.mdl not found
FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/ghost.mdl not found
email debug.log to [email protected]
Fri Jun 22 08:58:44 CEST 2012: Server restart in 10 seconds
Jak co to ja ci za to cały czas daje +-sy
dasiek
22.06.2012
Jak Ty Te klasy/pluginy wrzucasz? Nie wrzucasz samego amxx tylko całą paczke (modele dźwięki sprity itp)
PrO^^KoKSu
22.06.2012
Ok ale miałem te modele ale je usunąłem.
Tera mi flw_flamethrower.mdl not found
potrzebne i nie moge w Google znaleźć,pomożesz?
Wejdź na GG to bedzie szybciej.
Użytkownik PrO^^KoKSu edytował ten post 22.06.2012 08:13
Tera mi flw_flamethrower.mdl not found
potrzebne i nie moge w Google znaleźć,pomożesz?
Wejdź na GG to bedzie szybciej.
Użytkownik PrO^^KoKSu edytował ten post 22.06.2012 08:13
GwynBleidD
22.06.2012
Po kolei szukać musisz paczek do konkretnych klas, w nich będą odpowiednie modele. Co do błędu serwera, ewidentnie wynikał on z uszkodzenia binarek, więc cała zabawa z modułami była niepotrzebna całkowicie (w nowszych wersjach amx moduły ładują się automatycznie), ale nieszkodliwa
Jedyną metodą była reinstalacja serwera, co jak widzę zrobiłeś, skoro brakuje Ci modeli. Na przyszłość kopiuj sobie na dysk katalog models, maps, sprites, sounds i wszystkie pliki .wad. Później wrzucasz je na serwer BEZ nadpisywania istniejących plików i wszystko działa


PrO^^KoKSu
22.06.2012
Właśnie skopiowałem sobie plugins itd a models i sounds zapomniałem 
Thx wszystkim-zainstaluje full i odpisze czy mi działa

Thx wszystkim-zainstaluje full i odpisze czy mi działa
ImSpY
22.06.2012
FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/p_law.mdl not found
Jak wgrywasz klasę to wrzucaj wszystko czego ona potrzebuje. I od razu gdy widzisz komunikat not found to na ftp szukaj czy plik jest (ścieżke masz podaną w komunikacie).
Użytkownik ImSpY edytował ten post 22.06.2012 11:45
Jak wgrywasz klasę to wrzucaj wszystko czego ona potrzebuje. I od razu gdy widzisz komunikat not found to na ftp szukaj czy plik jest (ścieżke masz podaną w komunikacie).
Użytkownik ImSpY edytował ten post 22.06.2012 11:45