Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Zabicie z granata

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ziomek44

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Kuj-Pom
Offline

Napisano 19.06.2012 20:55

Prosiłbym o napisanie pluginu puszczającego wybrany dźwięk<np TEN: Załączony plik  miota.mp3   26,56 KB  32 Ilość pobrań
> za każdym zabiciem przy użyciu granata <coś bardzo podobnego do dźwięków zabicia headshotem>
Myślę że sprawa prosta, ale że jestem w tych sprawach zielony to proszę o to ekspertów ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.06.2012 21:23


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "speedkill"



#define He (1<<24)

new const g_Sound[] = "sound/misc/miot.mp3"



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwdPlayerDamage", 0)

}



public fwdPlayerDamage(victim, inflicter, attacker, Float:fDamage,Damage)

{

	if(Damage & He)

	{

		client_cmd(0,"mp3 play %s",g_Sound)

	}

}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 ziomek44

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Kuj-Pom
Offline

Napisano 20.06.2012 12:14

Blisko, ale dźwięk idzie przy każdym dowolnym dmg, natomiast przy zabiciu z granata nie ma go wcale... jakieś propozycje zmiany w kodzie?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych