Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.06.2012 16:52
Witam. Mam problem dlatego zwracam się z proźbą do was w tworzeniu klas mam nadzieje że pomożecie mi bo niestety nie znam się na tworzeniu klas bardziej skomplikowanych.
Komendant(Premium)
Zdrowie: 40
Kondycja: 40
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 40
Umiejętność 1/2 awp skok x 3 he 1/2
Bronie: AWP,M4A1,USP,DGL,2xflesh,HE,Smoke
Oficer(Premium)
Zdrowie:60
Kondycja:60
Inteligencja:15
Wytrzymałość:30
Umiejętność:1/8 wyrzucenie broni z MP5 Zmniejszona widoczność
Bronie: MP5,DGL,USP/GLOCK HE/2xFlesh/Smoke
Wartownik
Zdrowie:0
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Bronie:Tarcza/all pistolety
Strzelec
Zdrowie: -10
Kondycja:30
Wytrzymałość:20
Inteligencja:5
Umiejętność: 1/3 z scouta
Bronie: Scout,AK47,DGL
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
Komendant(Premium)
Zdrowie: 40
Kondycja: 40
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 40
Umiejętność 1/2 awp skok x 3 he 1/2
Bronie: AWP,M4A1,USP,DGL,2xflesh,HE,Smoke
Oficer(Premium)
Zdrowie:60
Kondycja:60
Inteligencja:15
Wytrzymałość:30
Umiejętność:1/8 wyrzucenie broni z MP5 Zmniejszona widoczność
Bronie: MP5,DGL,USP/GLOCK HE/2xFlesh/Smoke
Wartownik
Zdrowie:0
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Bronie:Tarcza/all pistolety
Strzelec
Zdrowie: -10
Kondycja:30
Wytrzymałość:20
Inteligencja:5
Umiejętność: 1/3 z scouta
Bronie: Scout,AK47,DGL
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
#2
Napisano 19.06.2012 17:20
Spróbowałem pierwszą klasę z użyciem generatora sprawdź :
Spoiler
#3
Napisano 20.06.2012 13:40
OFICER
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Oficer(Premium)";
new const opis[] = "1/8 wyrzucenie broni z MP5 Zmniejszona widoczność";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Oficer(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 8) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 ![]()
#4
Napisano 21.06.2012 14:39
Tutaj proźbe kieruje na te klasy na cod mod nowy oczywiśćie pujdą + podwójne za dodatkową fatyge
#5
Napisano 21.06.2012 16:39
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Wartownik";
new const opis[] = "Posiada all pistolety.";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 ![]()
#6
Napisano 23.06.2012 07:49
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Wartownik";
new const opis[] = "Posiada all pistolety.";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Czy tarcze potrafisz wgrać do tej klasy? oczywiście i tak +
Użytkownik ^^.GoodLike.^^ edytował ten post 23.06.2012 07:49
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary/nowy
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
cod stary/nowy
Prośba o PerkNapisany przez Rur23, 25.09.2012 |
|
|
|||
![]() |
cod stary/nowy
Klasy i PerkiNapisany przez neXtMichal, 23.09.2012 |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
[ROZWIĄZANE] Prośba o klasęNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
Przerobienie pluginuNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













