Rewolwerowiec (Premium)
Ma 1hp bazowe i 6 widoczności na nożu. Dostaje Elites i Deagle.
Snajper Wyborowy
Ma 160 hp bazowe i Scouta. Zwiększając siłę podwyższamy DMG scouta.
Snajper
Ma 100 hp bazowe i AWP. Zwiększając siłe podwyższamy DMG AWP.
Komandos
140 hp bazowe i 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża. Szybciej biega.
Strzelec Wyborowy
100 hp bazowe. Dostaje M4 i AK47. Brak rozrzutu broni i zmniejszone obrażenia.
Wsparcie Ogniowe
100 hp bazowe, 2 rakiety i mp5.
Rusher
115 hp bazowe i szybciej biega. Ma shotguna M3.
Strzelec Wsparcia
130 hp bazowe. Dostaje autokampe i 1 rakietę.
Samuraj (Premium)
100 hp bazowe 1/1 z noża +20 DMG z AWP i zmniejszona widoczność(do 35).
Extreme (Premium)
30 hp bazowe. DMG zwiększony o 20 i szybciej biega. Dostaje M4,Ak47,AWP,Galil,Famas,Krowa,AUG,Shotgun M3.
Glocker
120 hp bazowe. Zwiększając inteligencję podwyższamy DMG Glocka 18. Słabo widoczny na nożu(widoczność 50).
Fenix (Premium)
140 hp bazowe. M4,AK47 i Deagle. DMG większy o 15.
Unnamed (Klasa dla adminów)
120 hp bazowe. Może stawiać Sentry Guny ma Elitki, Krowe i Autokampe + mniejsza widoczność.
Umiejętności
Inteligencja(zwiększa siłę itemów i umiejętności klas)
Życie(dodaje HP)
Wytrzymałość(zmniejsza obrażenia)
Kondycja(zwiększa prędkość biegu)
Siła(zwiększa DMG broni)
Widoczność(zmnijesza widoczność)
Critical(zwiększa szansę na podwójny DMG)
Refleks(zwiększa szansę na unikanie pocisków)
Odrodzenie(zwiększa szansę na odrodzenie)
Użytkownik YellowLuka^^ edytował ten post 19.06.2012 08:57