Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Tworzenie overwiew map zadaszonych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.06.2012 17:52

Witam, chciałem zapytać o to jak zrobić overwiew dla map bez udziału zadaszeń tak by z góry było widać przekrój budynku ?

Mówiąc konkretniej chodzi o mapę de_lidl gdzie rzecz jasna sklep jest zadaszony i na overwiew to wygląda koszmarnie :X

Słyszałem coś że można zmienić parametr Z min by cs wziął pod uwagą mapę od konkretnej wysokości (licząc od nieba w dół) ale żaden przycisk przy "dev_overwiew 1" mi tego nie oferuje, oferuje mi tylko zmianę Z max gdzie mogę ominąć elementy mapy które są za głęboko.
  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.06.2012 18:36

Nie słyszałem o takiej komendzie, bo zbytnio nie bawiłem się w overview'y, jeżeli nikt nie znajdzie sposobu, można użyć dekompilacji mapy, usunąć dach,kompilacja, i zrobić overview'a.

Jeżeli mapa nie ma tekstur dodatkowych/lub są w określonym wadzie to nie będzie większych problemów.

P.S mogę pomóc z mapa :D

@edit
Dobra patrzyłem na mapę jest zbyt duża, zeby to ogarnąć ;D + tekstur brak są wgrane w mape.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.06.2012 19:11

no to nie dobrze :|

czyli jak rozumiem tworcy map wpierw kompiluja bez dachow tak ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.06.2012 20:10

Jeśli widziałeś gdzieś taką komendę, to szukaj.
Nie bawię się w overviewy.

Prawdopodobnie tak, lecz najczęściej nawet twórcy nie bawią się w te dachy.
Zobaczy czy WH, działa na taki overview (przenikanie dokładnie)

Spróbuje jeszcze jednej dekompilacji, i dam odpowiedź. (ale już chyba jutro bo teraz meczyk ;D)

@edit nie wiem czy dobra wiadomość, ale mam tekstury z mapy, i już dach usunąłem teraz kompilacja, i poprawa błędów, aby mapa w ogóle się skompilowała ale to juz jutro na 100 % :D
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.06.2012 20:22

jutro pojutrze za 2 tygodnie, obojetne kiedy ;D ale to tez jest troche glupie ze cs daje kilka takich wlasiwosci (zoom in, zoom out, z max) a zapomnieli o z min xD
  • +
  • -
  • 0

#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.06.2012 19:02

trutruturu i jest ;D

w opłakanym stanie radze poprawić programami graficznymi + zrobić to co jest w txt ;d
najlepiej zobacz jak mapa wygląda w środku i popraw to bo tam jest jedna dziwna ściana jak wchodzisz ;D, możliwe, że to jest podłoga ;D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.06.2012 10:17

Overview jest kompletny więc nie wiem o jaki budynek ci chodzi :D

A dane do overview i tak mi się zmienią jak wyedytuje obrazek
  • +
  • -
  • 0

#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.06.2012 12:04

Nie jest kompletny bo usunąłem jeden budynek i zastąpiłem go niebem.
Dekompilacja nie ogarnęła. (normalnie za respem CT tam gdzie napisałem powinien być budynek.) [ale i tak tam nikt nie wejdzie :D]
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.06.2012 14:46

Grafikę przerobiłem, i hula :D

Dzięki wielkie za pomoc, nie wiem czy jest sens zamykać wątek bo ktoś może będzie szukać pomocy do innych mapek
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.06.2012 14:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych