Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawienie błędów w loteri


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 17.06.2012 14:23

mógłby mi ktoś poprawić błędy w loterii oraz poprawić zabieranie monet bo nie wiem czy dobrze to zrobiłem
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /loteria","loteria");
register_clcmd("say loteria","loteria");
}
public loteria(id)
{
if(monety[id] >= 10)
switch(random_num(1,8))
{
case 0:
{
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal [Pusty Los]", szName)
}
case 2:
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal^x04 [Flare]", szName)
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 3:
{
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal^x04 [35 Monet]", szName)
monety[id] += 35;
}
case 4:
{
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal [Smierc]", szName)
user_kill(id, 0)
}
case 5:
{
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal [Granat Podpalajacy]", szName)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
case 6:
}
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal [Slap]", szName)
m_slap(id)
}
case 7:
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal^x04 [200 HP]", szName)
fm_set_user_health ( id, 200)
}
case 8:
}
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal^x04 [100 Armora]", szName)
set_user_armor(id, armor + 100)
}
}
}


Użytkownik Jeansy edytował ten post 17.06.2012 14:23


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.06.2012 22:40

random_num(1,8) zwraca losowe n∈[1;8]∩ℕ, tak więc case 0 nigdy się nie spełni. Zamień je na case 1, którego zabrakło w kodzie.

#3 Jeansy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 18.06.2012 14:38

Zmieniłem na case 1 i nadal nie kompiluje się

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.06.2012 16:14

Myślałem, że podałeś tylko fragment kodu.

1.
if(monety[id] >= 10)
Nigdzie nie masz tablicy monety, a co dopiero wpisywania ich wartości. Możliwe, że inny plugin korzysta z monet, ale to trzeba załączyć odpowiednie natywy, zamiast tablicy znikąd.
2. szName jest niezdefiniowane, zapewne chodzi o get_username() ?
3. m_slap() niezdefiniowane, może user_slap()?
4. Brak #include <ColorChat>, z którego korzystasz
5. Warto sprawdzić, czy gracz, wpisujący /monety, żyje.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych