Witam , chciałbym aby ktoś napisał dla mnie ,albo jak gdzieś widział to dał link do takich itemów:
1.
Nazwa: Deagle Generała
Opis: 1/4-6 natychmiastowe zabicie z deagla (losowo dobierane)
2.
Nazwa: Granat Generała
Opis: 1/2 z HE
3. Coś jak stalker ring na diablo modzie
Nazwa: Mistrzowski Kamuflaz
Opis: Posiadasz 5hp oraz 5/255 widzialności.
4.
Nazwa: Peleryna Niewidka
Opis: 50-100/255 niewidzialnosci
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.06.2012 21:15
#2
Napisano 15.06.2012 17:07
Zmień nazwę tematu, bo prosisz o 4 a nie 3 perki ;]
Zrobiłem Deagle Generała aczkolwiek nie jest 1/4-6 tylko 1/LW czyli może równie dobrze być 1/3 jak i 1/7(co do 1/7 i wyżej to nie jestem pewien)
Granat generała
Mistrzowski Kamuflarz
Niewidki nie zrobię, bo nie chce mi się kombinować
liczę, że dasz chociaż punkt za napisanie 3 pierwszych
Zrobiłem Deagle Generała aczkolwiek nie jest 1/4-6 tylko 1/LW czyli może równie dobrze być 1/3 jak i 1/7(co do 1/7 i wyżej to nie jestem pewien)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Deagle Generala";
new const perk_desc[] = "1/LW z deagle";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new wartosc_perku[33];
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1)
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon != CSW_DEAGLE)
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))
return HAM_IGNORED;
}
Granat generała
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "1/2 z HE";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE;
new wartosc_perku[33];
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Mistrzowski Kamuflarz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Mistrzowski Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Masz 5 hp i jestes bardzo slabo widoczny";
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("Health", "Health", "be");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 5);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public Health(id)
{
if(is_user_alive(id))
if(ma_perk[id])
{
set_user_health(id, 5);
}
}
Niewidki nie zrobię, bo nie chce mi się kombinować


Użytkownik Killer Strike edytował ten post 15.06.2012 16:48
#3
Napisano 16.06.2012 14:00
Bym dał plus gdybyś zbanowany nie był 
Jednak nie chciałbym deagle generała 1/3-7 ,wiec czekam na takiego 1/4-6 oraz na pelerynę niewidkę

Jednak nie chciałbym deagle generała 1/3-7 ,wiec czekam na takiego 1/4-6 oraz na pelerynę niewidkę

#4
Napisano 17.06.2012 00:12
Granat generała do poprawki, bo przecież osoba ,która ma ten item powinna otrzymać granat ,a go nie dostaje.
#5
Napisano 18.06.2012 19:05
zrobiłem, powinnien otrzymywać granat 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "1/2 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE);
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Piotreq183");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, bronie);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 18.06.2012 19:11
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych