Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o 3 itemki :]

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 delmus

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 13.06.2012 21:15

Witam , chciałbym aby ktoś napisał dla mnie ,albo jak gdzieś widział to dał link do takich itemów:

1.
Nazwa: Deagle Generała
Opis: 1/4-6 natychmiastowe zabicie z deagla (losowo dobierane)

2.
Nazwa: Granat Generała
Opis: 1/2 z HE

3. Coś jak stalker ring na diablo modzie
Nazwa: Mistrzowski Kamuflaz
Opis: Posiadasz 5hp oraz 5/255 widzialności.

4.
Nazwa: Peleryna Niewidka
Opis: 50-100/255 niewidzialnosci

#2 Killer Strike

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:MG
Offline

Napisano 15.06.2012 17:07

Zmień nazwę tematu, bo prosisz o 4 a nie 3 perki ;]
Zrobiłem Deagle Generała aczkolwiek nie jest 1/4-6 tylko 1/LW czyli może równie dobrze być 1/3 jak i 1/7(co do 1/7 i wyżej to nie jestem pewien)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Deagle Generala";
new const perk_desc[] = "1/LW z deagle";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;

new wartosc_perku[33];
new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1)
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon != CSW_DEAGLE)
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))

return HAM_IGNORED;
}


Granat generała


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "1/2 z HE";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE;

new wartosc_perku[33];
new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Mistrzowski Kamuflarz


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Mistrzowski Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Masz 5 hp i jestes bardzo slabo widoczny";

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("Health", "Health", "be");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 5);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}
public Health(id)
{
if(is_user_alive(id))
if(ma_perk[id])
{
set_user_health(id, 5);
}
}


Niewidki nie zrobię, bo nie chce mi się kombinować :P liczę, że dasz chociaż punkt za napisanie 3 pierwszych :P

Użytkownik Killer Strike edytował ten post 15.06.2012 16:48


#3 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 16.06.2012 14:00

Bym dał plus gdybyś zbanowany nie był ;)
Jednak nie chciałbym deagle generała 1/3-7 ,wiec czekam na takiego 1/4-6 oraz na pelerynę niewidkę ;)

#4 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.06.2012 00:12

Granat generała do poprawki, bo przecież osoba ,która ma ten item powinna otrzymać granat ,a go nie dostaje.

#5 Piotreq183

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.06.2012 19:05

zrobiłem, powinnien otrzymywać granat :)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "1/2 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE);

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Piotreq183");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, bronie);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{

ma_perk[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 18.06.2012 19:11






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych