Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] Prosba o Kompilacje BMa
Temat rozp. paul, 10.06.2012 16:58
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.06.2012 16:58
mam bma wgralem Includy ale mi błąd wywala i nie wiem jak naprawic a zależy mi na czasie ;/
#2
Gość_21977_*
Napisano 12.06.2012 12:52
Musisz podesłać nam lajty.in(c|l)
#include <lajty>
#3
Napisano 13.06.2012 10:15
Musisz podesłać nam lajty.in(c|l)
#include <lajty>
proszę bardzo .

Ps. proszę o "Naprawienie" DeathZoneMaker.Sma

Załączone pliki
Użytkownik paul edytował ten post 13.06.2012 10:21
#4
Napisano 17.06.2012 21:27
Musisz podesłać nam lajty.in(c|l)
#include <lajty>
proszę bardzo .
Ps. proszę o "Naprawienie" DeathZoneMaker.Smadziękuje
//ODŚWIEŻAM!
#5
Gość_21977_*
Napisano 17.06.2012 21:35
podwójny cudzysłów w linijce
Poprawione SMA:
DeathZoneMaker.sma 168,75 KB 30 Ilość pobrań
DeathZoneMaker.amxx
new const gszBlockModelPlatform[] = ""models/deathzone/Normal/platforma.mdl";zamień ją na
new const gszBlockModelPlatform[] = "models/deathzone/Normal/platforma.mdl";Ponadto linijka
new const gszBlockModelDmgBH[] = "models/deathzone/Normal/platforma.mdl";niepotrzebna, można śmiało kasować.
Poprawione SMA:


#6
Napisano 17.06.2012 21:59
dzięki
mozna zamknąć i usunąc .. ;]

#7
Gość_21977_*
Napisano 17.06.2012 22:03
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych