Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pustym ładowaniem na nożuKlasy ładują "nic"

diablo by onyke

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 xxmichalxxx

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 10.06.2012 16:35

Witam mam pewien problem z diablo by onyke przerabiam je pod siebie z zmianą mocy jak i zmian nazw w klasach. Jest jeden problem z tym modem dużo klas ładuje się na nożu np Mefisto baal itp.
Nic one nie ładują i chce to wywalić, ale nie mogę znaleźć odpowiednich danych na to.
+ proszę o naprawę paru Warnings :)
Z góry dzięki za pomoc.

Odświeżam

Załączone pliki



#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 10.06.2012 16:52

Public od ładowania mocy na nożu to public call_cast(id) ale Tobie chyba chodzi o to, że klasy nie ładują niczego, a mimo to leci im pasek tak? Jeśli tak to podpatrz w standardowym diablo na nekromante bo jemu nic się nie ładowało
http://amxx.pl/topic...zu-nekromancie/
  • +
  • -
  • 1

#3 xxmichalxxx

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 10.06.2012 16:57

Tak ja wiem gdzie to się znajduje tylko u ciebie jest także tam Nekromanta. On nie ładuje nic, ale np taki mefisto baal i inne klasy nie znajdują sie w public call_cast(id) i nadal pasek się ładuje, a nie tworzy on nic. Wiec jak wywalić te paski ? te Warnings niczemu nie przeszkadzają tak ?

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 10.06.2012 17:12

No tak, dlatego napisałem żebyś podpatrzył na nekromante w podstawowym diablomodzie i dodatkowo dałem link do tematu w którym jest podany gotowy kod na nieładowanie się nekromanty.
Tutaj masz kod, który likwiduje ładowanie się nekromanty
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)

  • +
  • -
  • 1

#5 xxmichalxxx

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 10.06.2012 17:57

Ale ja chce sobie zostawić Nekromante na niej ładuje mi bron. Chce wywalić ładowanie z innych klas gdzie nie ma podanych żadnych danych w silniku. np Diablo, Baal, mefisto i kilka innych które się ładują na nożu nie dawając nic.

No tak, dlatego napisałem żebyś podpatrzył na nekromante w podstawowym diablomodzie i dodatkowo dałem link do tematu w którym jest podany gotowy kod na nieładowanie się nekromanty.
Tutaj masz kod, który likwiduje ładowanie się nekromanty

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)


a inne klasy jak pozbyć ładowania ?

#6 xxmichalxxx

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 10.06.2012 20:46

Onyke
Dlaczego nie chcesz pomóc skoro ten błąd występuję w twojej wersji. Połowa klas ładuje się nie wiadomo po co. Gdzie umieściłeś parametry tego ? bo chce to wywalić bo jest to bezsensu aby kilka klas się ładowała nie wiadomo po co

#7 fexus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 11.06.2012 10:55

&& player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)

chodzi o to, dodajesz potem kolejne && player_class[id]!=[nazwaklasy] .... i tak dalej wypisz tak te klasy które nic nie ładują na nożu
  • +
  • -
  • 0

#8 xxmichalxxx

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 11.06.2012 11:09

Już sam doszedłem do tego :) a możesz wiesz dlaczego przy niektórych klasach wywala błąd np przy Baal ? wylatuje jakiś błąd ba i pod tym al

#9 Franeczek123

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.06.2012 10:07

Widzę ze na tym forum nie ma osób które by komuś pomogły...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych