Nic one nie ładują i chce to wywalić, ale nie mogę znaleźć odpowiednich danych na to.
+ proszę o naprawę paru Warnings
Z góry dzięki za pomoc.
Odświeżam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.06.2012 16:35
Napisano 10.06.2012 16:52
Napisano 10.06.2012 16:57
Napisano 10.06.2012 17:12
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)
Napisano 10.06.2012 17:57
No tak, dlatego napisałem żebyś podpatrzył na nekromante w podstawowym diablomodzie i dodatkowo dałem link do tematu w którym jest podany gotowy kod na nieładowanie się nekromanty.
Tutaj masz kod, który likwiduje ładowanie się nekromantyif (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)
Napisano 10.06.2012 20:46
Napisano 11.06.2012 10:55
&& player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)
Napisano 11.06.2012 11:09
Napisano 12.06.2012 10:07
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych