Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] Przerabianie klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czyzu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Skaryszew
Offline

Napisano 08.06.2012 16:51

Witam.Posiadam ową klasę i chciałbym,żeby ktoś mi pomógł zrobić tak,żeby tylko AWP było 1/1.Jak mam klasę z takim kodem to na wszystkie jej bronie jest 1/1.Proszę o pomoc.Oczywiście poleci+




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "[Premium[EliteSnajper";
new const opis[] = "Ma Awp 1/1";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium[EliteSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Xanzi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Wodzislaw
Offline

Napisano 08.06.2012 18:03

sprawdź sobię :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Czyzu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Skaryszew
Offline

Napisano 08.06.2012 18:33

Dzięki,działa!
Jeśli mógłbyś zajrzyj tutaj-----> http://amxx.pl/topic...rk/#entry418957


Temat do zamknięcia,pomoc udzielona. :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.06.2012 18:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych