Folder z muzyką dla CT i TT mam ustawiony w cvarach w pliku amxx.cfg na misc/CT i misc/TT.L 06/07/2012 - 02:16:46: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 06/07/2012 - 02:16:46: [roundsound.amxx] Brak folderu z muzyka dla ct
L 06/07/2012 - 02:16:46: [roundsound.amxx] makow/ct
Mój server.cfg:
// Nazwa serwera. Wyrazenie 'GamesNet.pl' jest obowiazkowe!
hostname "[XXX"
// Haslo do zalogowania się na rcon.
rcon_password XXX
// Adres e-mail admina serwera.
sv_contact XXX
// Rejon swiata, w ktorym znajduje sie serwer (3 - Europa).
sv_region 3
// WCZYTYWANE PLIKI
// Config wczytywany przy uruchamianiu serwera.
servercfgfile server.cfg
// Config wczytywany przy zmianie mapy.
mapchangecfgfile server.cfg
// Lista banow z serwisu www.blacklisted.pl.
exec blacklisted.cfg
// Lista banow z forum www.gry.amxx.pl
exec blackffa.cfg
// Lista zbanowanych SteamID.
exec banned.cfg
// Zapisywanie zbanowanych na serwerze SteamID.
writeid
// USTAWIENIA DOTYCZACE ROZGRYWKI
// Mozliwosc pauzowania rozgrywki.
pausable 0
// Mozliwosc wejscia na speca na poczatku rundy.
allow_spectators 1
// Czas na kupowanie (w minutach).
mp_buytime 0.25
// Dlugosc trwania rundy (w minutach).
mp_roundtime 1.75
// Mozliwosc zranienia bronia graczy z tej samej druzyny.
mp_friendlyfire 0
// Czas od podlozenia do wybuchu bomby
mp_c4timer 35
// Czas na poczatku rundy, w ktorym nie mozna sie poruszac (w sekundach).
mp_freezetime 3
// Czarny ekran po smierci.
mp_fadetoblack 0
// Slychac bieganie graczy.
mp_footsteps 1
// Mozliwosc uzywania latarki.
mp_flashlight 1
// Mozliwosc wlaczenia przez graczy wspomagania celownia.
mp_autocrosshair 0
// Zapisuje logi do pliku.
mp_logfile 1
// Zapisuje rozmowy w logach.
mp_logmessages 1
// Szczegolowosc zapisywanych logow.
mp_logdetail 2
// Startowa ilosc pieniedzy.
mp_startmoney 800
// Dlugosc trwania mapy (w minutach).
mp_timelimit 25
// Wspomaganie celowania graczy.
sv_aim 0
// Mozliwosc wpisywania kodow.
sv_cheats 0
// Maksymalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_maxrate 25000
// Minimalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_minrate 5000
// Czestotliwosc odswiezania stanu gry przez serwer. Ustawianie ponad 350 jest zabronione!
sys_ticrate 350
// FPSY u klienta (Nie ruszac)
fps_max 300
// Maksymalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_maxupdaterate 101
// Minimalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_minupdaterate 20
// Predkosc poruszania sie gracza.
sv_maxspeed 320
// Moc grawitacji.
sv_gravity 800
// Mozliwosc poruszania sie w trakcie skoku.
sv_airmove 1
// Przyspieszenie poruszania w trakcie skoku.
sv_airaccelerate 10
// Wielkosc obiektu gracza przy wykrywaniu kolizji z innymi obiektami w grze.
sv_clienttrace 1
// Mozliwosc slyszenia przez druzyne przeciwna tego co mowisz przez mikrofon.
sv_alltalk 0
// Ilosc HLTV, ktore moga sie podlaczyc do serwera.
sv_proxies 1
// Sila tarcia pomiedzy graczem, a obiektami w grze.
edgefriction 2
// Predkosc z jaka serwer wspoldziala z gra.
host_framerate 0
//Fast Download
sv_downloadurl "http://cs-zambrow.xaa.pl/cstrike"
sv_allowdownload "1"
//Kodek dźwięku
sv_voicecodec "voice_speex"
//Ukrywanie slotów
sv_visiblemaxplayers 24
log on