Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

źle wyświetla info w hud.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 06.06.2012 19:22

Witam ! Dobrze wyświetla informacje ,gdy gracz żywa lecz gdy kogoś patrzymy źle wyświetla.

public client_PreThink(id){
							    
				 new target;

				 new iHealth = get_user_health(id);
				 if(iHealth > 255) // credit to vittu
				 set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);

							    if(is_user_alive(id))
			    
			    {
			    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
			    ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Ranga: %s]^n[Zabojstw: %i]^n[Zginiec: %i]^n[Zdrowie: %d]", nazwa_rangi[id], get_user_frags(id), get_user_deaths(id), iHealth);
			    }
			    else
			    {
			    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
			    ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Ranga: %s]^n[Zabojstw: %i]^n[Zginiec: %i]^n[Zdrowie: %d]",  nazwa_rangi[target], get_user_frags(target), get_user_deaths(target), iHealth)
			    }
			    return true;
}


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.06.2012 20:34

bo musisz uzyć get_user_aiming zeby pobrać id target'a dodatkowo HP musisz pobierać w drugim przypadku od targeta
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 07.06.2012 08:21

To jak będzie wyglądała ta linia :

ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Ranga: %s]^n[Zabojstw: %i]^n[Zginiec: %i]^n[Zdrowie: %d]",  nazwa_rangi[target], get_user_frags(target), get_user_deaths(target), iHealth)


#4 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 08.06.2012 12:15

ref




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych