Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Cod Stary/Nowy

Proszę o parę klas

Cod Stary/Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 06.06.2012 16:23

Zwykłe
Kleptoman:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada AUG i 1/30 z niego, oraz 1/3 na wyrzucenie broni przeciwnika.
Premium

Wszystkie te klasy mają być na level H.

[PREMIUM]SKaUTeR:
10zdrowie
15Int
5Wytrzm
30Kondy
Opis:Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu.

[PREMIUM]Wolwerin:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma 1/8 z AK i brak rozrzutu broni.

[PREMIUM]Monster:
5zdrowie
10Int
15Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na ukradniecie perku swojej ofiarze.

[PREMIUM]SuperNinja:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noża(LPM I PPM).
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#2 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 06.06.2012 19:45

[PREMIUM]SuperNinja

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "[PREMIUM]SuperNinja";
new const opis[]    = "Niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noża(LPM I PPM).";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SuperNinja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 06.06.2012 20:55

Thx klasa działa, leci +, tylko że ma 5 skoków w powietrzu, ale to nic nie szkodzi.
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 06.06.2012 20:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 06.06.2012 21:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#6 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 07.06.2012 13:01

Czekam na klasy. Chciałbym jeszcze by SuperNinja miał:
[PREMIUM]SuperNinja:
0zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/4 z noza(LPM) .
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#7 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 07.06.2012 15:25

Kleptoman :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	  
new const nazwa[]   = "Kleptoman";
new const opis[]	= "Posiada AUG i 1/30 z niego, oraz 1/3 na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie	= (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 30) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 3) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}

Użytkownik szalony53 edytował ten post 07.06.2012 15:26

Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#8 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 07.06.2012 18:36

Klasa działa, łap plusa. Czekam na następne.
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#9 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 07.06.2012 18:54

[PREMIUM]SKaUTeR

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[]   = "[PREMIUM]SKaUTeR";
new const opis[]    = "Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu.";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 5;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SKaUTeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}

Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#10 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 08.06.2012 08:54

Przy SkaUTeR Nie działa 1/2
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#11 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 08.06.2012 13:15

Sorki już poprawiam.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "[PREMIUM]SKaUTeR";
new const opis[]    = "Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu.";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 5;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SKaUTeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#12 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 08.06.2012 13:45

OK działą, łap plusa. Czekam na następne.
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#13 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 08.06.2012 13:55

[PREMIUM]Wolwerin - POSIADA ROZRZUT !!
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "[PREMIUM]Wolwerin";
new const opis[]    = "Ma 1/8 z AK47.";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Wolwerin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#14 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 08.06.2012 19:50

Ok działa, łap kolejnego plusa. Czekam na następne i dodaję parę nowych.


Szybcior:
0zdrowie
0nt
0Wytrzm
1000Kondy
Opis:Jest bardzo szybki i ma 1/5 z noza.


Minowiec:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada 2 miny laserowe.

Chciałbym do klasy Minowiec też modele miny laserowej.

Użytkownik Emil_wymiatacz edytował ten post 08.06.2012 19:54

Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#15 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 08.06.2012 22:29

[PREMIUM]Monster - NIE KRADNIE PERKU LECZ WYWALA BROŃ PRZECIWNIKA !!

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
		
new const nazwa[]   = "[PREMIUM]Monster";
new const opis[]	= "Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na wyrzucenie broni swojej ofiarze.";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
	
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Monster] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 1) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

Użytkownik szalony53 edytował ten post 08.06.2012 22:35

Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#16 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 09.06.2012 08:11

Zrób by nie wywalała tylko mogła zatrzymywać czas raz na rundę na 5 sekund.
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#17 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 09.06.2012 13:35

yy.. to obejdziesz się bez tej klasy, bo ja tego nie potrafię ;d
Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#18 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 09.06.2012 15:17

to zrób klasę np. szybcior lub tą:

[PREMIUM]SuperNinja:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/4 z noża(LPM).
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#19 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 09.06.2012 18:10

Zrobię 2, ale będą miały 1/1 kose. i jak premium to powinien mieć 1/1. ja mam ninje nie premium i ma 1/1 !!
3maj:


[PREMIUM]SuperNinja

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "[PREMIUM]SuperNinja";
new const opis[]    = "Niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noza (LPM) .";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
   
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SuperNinja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#20 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 10.06.2012 07:06

Już nie potrzebuje SuperNinja. Teraz zostały te klasy do zrobienia:
[PREMIUM]Monster:
5zdrowie
10Int
15Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na ukradniecie perku swojej ofiarze.

Szybcior:
0zdrowie
0nt
0Wytrzm
1000Kondy
Opis:Jest bardzo szybki i ma 1/4 z noza(PPM).




Minowiec:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada 2 miny lasere
i do klasy minowiec proszę o model miny laserowej
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Cod Stary/Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych