Proszę o parę klas
Emil_wymiatacz
06.06.2012
Zwykłe
Kleptoman:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada AUG i 1/30 z niego, oraz 1/3 na wyrzucenie broni przeciwnika.
Premium
Wszystkie te klasy mają być na level H.
[PREMIUM]SKaUTeR:
10zdrowie
15Int
5Wytrzm
30Kondy
Opis:Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu.
[PREMIUM]Wolwerin:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma 1/8 z AK i brak rozrzutu broni.
[PREMIUM]Monster:
5zdrowie
10Int
15Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na ukradniecie perku swojej ofiarze.
[PREMIUM]SuperNinja:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noża(LPM I PPM).
Kleptoman:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada AUG i 1/30 z niego, oraz 1/3 na wyrzucenie broni przeciwnika.
Premium
Wszystkie te klasy mają być na level H.
[PREMIUM]SKaUTeR:
10zdrowie
15Int
5Wytrzm
30Kondy
Opis:Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu.
[PREMIUM]Wolwerin:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma 1/8 z AK i brak rozrzutu broni.
[PREMIUM]Monster:
5zdrowie
10Int
15Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na ukradniecie perku swojej ofiarze.
[PREMIUM]SuperNinja:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noża(LPM I PPM).
sCerR..*!
06.06.2012
[PREMIUM]SuperNinja
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "[PREMIUM]SuperNinja"; new const opis[] = "Niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noża(LPM I PPM)."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 80; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SuperNinja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Emil_wymiatacz
06.06.2012
Thx klasa działa, leci +, tylko że ma 5 skoków w powietrzu, ale to nic nie szkodzi.
Ojciec Dyrektor
06.06.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ojciec Dyrektor
06.06.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Emil_wymiatacz
07.06.2012
Czekam na klasy. Chciałbym jeszcze by SuperNinja miał:
[PREMIUM]SuperNinja:
0zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/4 z noza(LPM) .
[PREMIUM]SuperNinja:
0zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/4 z noza(LPM) .
szalony53
07.06.2012
Kleptoman :
Użytkownik szalony53 edytował ten post 07.06.2012 15:26
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Kleptoman"; new const opis[] = "Posiada AUG i 1/30 z niego, oraz 1/3 na wyrzucenie broni przeciwnika."; new const bronie = (1<<CSW_AUG); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 30) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 3) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
Użytkownik szalony53 edytował ten post 07.06.2012 15:26
szalony53
07.06.2012
[PREMIUM]SKaUTeR
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "[PREMIUM]SKaUTeR"; new const opis[] = "Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu."; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 5; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SKaUTeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
szalony53
08.06.2012
Sorki już poprawiam.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "[PREMIUM]SKaUTeR"; new const opis[] = "Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu."; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 5; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SKaUTeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
szalony53
08.06.2012
[PREMIUM]Wolwerin - POSIADA ROZRZUT !!
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "[PREMIUM]Wolwerin"; new const opis[] = "Ma 1/8 z AK47."; new const bronie = (1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Wolwerin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Emil_wymiatacz
08.06.2012
Ok działa, łap kolejnego plusa. Czekam na następne i dodaję parę nowych.
Szybcior:
0zdrowie
0nt
0Wytrzm
1000Kondy
Opis:Jest bardzo szybki i ma 1/5 z noza.
Minowiec:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada 2 miny laserowe.
Chciałbym do klasy Minowiec też modele miny laserowej.
Użytkownik Emil_wymiatacz edytował ten post 08.06.2012 19:54
Szybcior:
0zdrowie
0nt
0Wytrzm
1000Kondy
Opis:Jest bardzo szybki i ma 1/5 z noza.
Minowiec:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada 2 miny laserowe.
Chciałbym do klasy Minowiec też modele miny laserowej.
Użytkownik Emil_wymiatacz edytował ten post 08.06.2012 19:54
szalony53
08.06.2012
[PREMIUM]Monster - NIE KRADNIE PERKU LECZ WYWALA BROŃ PRZECIWNIKA !!
Użytkownik szalony53 edytował ten post 08.06.2012 22:35
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "[PREMIUM]Monster"; new const opis[] = "Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na wyrzucenie broni swojej ofiarze."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Monster] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 1) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
Użytkownik szalony53 edytował ten post 08.06.2012 22:35
Emil_wymiatacz
09.06.2012
Zrób by nie wywalała tylko mogła zatrzymywać czas raz na rundę na 5 sekund.
Emil_wymiatacz
09.06.2012
to zrób klasę np. szybcior lub tą:
[PREMIUM]SuperNinja:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/4 z noża(LPM).
[PREMIUM]SuperNinja:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/4 z noża(LPM).
szalony53
09.06.2012
Zrobię 2, ale będą miały 1/1 kose. i jak premium to powinien mieć 1/1. ja mam ninje nie premium i ma 1/1 !!
3maj:
[PREMIUM]SuperNinja
3maj:
[PREMIUM]SuperNinja
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "[PREMIUM]SuperNinja"; new const opis[] = "Niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noza (LPM) ."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 80; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SuperNinja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Emil_wymiatacz
10.06.2012
Już nie potrzebuje SuperNinja. Teraz zostały te klasy do zrobienia:
[PREMIUM]Monster:
5zdrowie
10Int
15Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na ukradniecie perku swojej ofiarze.
Szybcior:
0zdrowie
0nt
0Wytrzm
1000Kondy
Opis:Jest bardzo szybki i ma 1/4 z noza(PPM).
Minowiec:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada 2 miny lasere
i do klasy minowiec proszę o model miny laserowej
[PREMIUM]Monster:
5zdrowie
10Int
15Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na ukradniecie perku swojej ofiarze.
Szybcior:
0zdrowie
0nt
0Wytrzm
1000Kondy
Opis:Jest bardzo szybki i ma 1/4 z noza(PPM).
Minowiec:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada 2 miny lasere
i do klasy minowiec proszę o model miny laserowej