Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 06.06.2012 16:23
Kleptoman:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada AUG i 1/30 z niego, oraz 1/3 na wyrzucenie broni przeciwnika.
Premium
Wszystkie te klasy mają być na level H.
[PREMIUM]SKaUTeR:
10zdrowie
15Int
5Wytrzm
30Kondy
Opis:Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu.
[PREMIUM]Wolwerin:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma 1/8 z AK i brak rozrzutu broni.
[PREMIUM]Monster:
5zdrowie
10Int
15Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na ukradniecie perku swojej ofiarze.
[PREMIUM]SuperNinja:
10zdrowie
5Int
5Wytrzm
80Kondy
Opis:niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noża(LPM I PPM).
#2
Napisano 06.06.2012 19:45
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]SuperNinja";
new const opis[] = "Niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noża(LPM I PPM).";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SuperNinja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
#4
Napisano 06.06.2012 20:56
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#5
Napisano 06.06.2012 21:01
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#7
Napisano 07.06.2012 15:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Kleptoman";
new const opis[] = "Posiada AUG i 1/30 z niego, oraz 1/3 na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 30) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 3) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
Użytkownik szalony53 edytował ten post 07.06.2012 15:26

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 ![]()
#9
Napisano 07.06.2012 18:54
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]SKaUTeR";
new const opis[] = "Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu.";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 5;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SKaUTeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 ![]()
#11
Napisano 08.06.2012 13:15
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]SKaUTeR";
new const opis[] = "Ma 1/2 Ze Skauta, 300 grawitacji i 2 skoki w powietrzu.";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 5;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SKaUTeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 ![]()
#13
Napisano 08.06.2012 13:55
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]Wolwerin";
new const opis[] = "Ma 1/8 z AK47.";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Wolwerin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 ![]()
#14
Napisano 08.06.2012 19:50
Szybcior:
0zdrowie
0nt
0Wytrzm
1000Kondy
Opis:Jest bardzo szybki i ma 1/5 z noza.
Minowiec:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada 2 miny laserowe.
Chciałbym do klasy Minowiec też modele miny laserowej.
Użytkownik Emil_wymiatacz edytował ten post 08.06.2012 19:54
#15
Napisano 08.06.2012 22:29
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]Monster";
new const opis[] = "Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na wyrzucenie broni swojej ofiarze.";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Monster] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 1) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
Użytkownik szalony53 edytował ten post 08.06.2012 22:35

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 ![]()
#19
Napisano 09.06.2012 18:10
3maj:
[PREMIUM]SuperNinja
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]SuperNinja";
new const opis[] = "Niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noza (LPM) .";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SuperNinja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 ![]()
#20
Napisano 10.06.2012 07:06
[PREMIUM]Monster:
5zdrowie
10Int
15Wytrzm
10Kondy
Opis:Ma M4A1 i 1/12 z niej. Ma 1/1 na ukradniecie perku swojej ofiarze.
Szybcior:
0zdrowie
0nt
0Wytrzm
1000Kondy
Opis:Jest bardzo szybki i ma 1/4 z noza(PPM).
Minowiec:
5zdrowie
10Int
0Wytrzm
0Kondy
Opis:Posiada 2 miny lasere
i do klasy minowiec proszę o model miny laserowej
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Cod Stary/Nowy
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
cod stary/nowy
Prośba o PerkNapisany przez Rur23, 25.09.2012 |
|
|
|||
![]() |
cod stary/nowy
Klasy i PerkiNapisany przez neXtMichal, 23.09.2012 |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
[ROZWIĄZANE] Prośba o klasęNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
Przerobienie pluginuNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









