public costamjakstamfunkcja;D(id){ if(is_user_jumping(id) && uderzenie[id]) { new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = -900.0 set_pev(id, pev_velocity, velocity); TrzesienieZiemi(id); uderzenie_damage[id] = true; set_task(5.0, "powietrze", id); } } } public TrzesienieZiemi(id) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(1<<13); write_short(1<<13); write_short(1<<13); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; new origin_id[3] new origin_pid[3] get_user_origin(id, origin_id); get_user_origin(pid, origin_pid); new odejmij = origin_id[2] - origin_pid[2] if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid) && odejmij > 150) user_kill(pid); fm_set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 1); } }I tutaj pytanie czy da się zrobić tak, żeby gracz nie tracił hp podczas upadku,a raczej użyciu archa? (jest kod z itemu z Cod'a który ma błąd)
oraz wyszukanie gracza jak widać szuka gracza w obrębie 300, ale jak jestem wyżej, to po prostu nie działa. (wiadomo o co chodzi w Arch'u, item działa tylko w pewnym obrębie, lecz wysokość nie ma znaczenia.