Nazwa klasy: Nozownik
Opis klasy: Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji
Klasa ma mieć 200 hp, 70 kondycji i 300 armoru i tyle

Użytkownik fejk edytował ten post 03.06.2012 16:44
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.06.2012 16:44
Użytkownik fejk edytował ten post 03.06.2012 16:44
Napisano 03.06.2012 17:14
Napisano 03.06.2012 17:15
Napisano 03.06.2012 17:22
Napisano 03.06.2012 17:41
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18) cod_take_weapon(id, CSW_USP) } } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM); }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 03.06.2012 17:42
Napisano 03.06.2012 21:11
Napisano 03.06.2012 23:12
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18) cod_take_weapon(id, CSW_USP) } } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM); }
Napisano 04.06.2012 15:09
Napisano 06.06.2012 19:33
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
cod stary/nowy
Prośba o PerkNapisany przez Rur23, 25.09.2012 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
cod stary/nowy
Klasy i PerkiNapisany przez neXtMichal, 23.09.2012 ![]() |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
[ROZWIĄZANE] Prośba o klasęNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 ![]() |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
Przerobienie pluginuNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 ![]() |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych