Nazwa klasy: Nozownik
Opis klasy: Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji
Klasa ma mieć 200 hp, 70 kondycji i 300 armoru i tyle
Użytkownik fejk edytował ten post 03.06.2012 16:44
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.06.2012 16:44
Użytkownik fejk edytował ten post 03.06.2012 16:44
Napisano 03.06.2012 17:14
Napisano 03.06.2012 17:15
Napisano 03.06.2012 17:22
Napisano 03.06.2012 17:41
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18)
cod_take_weapon(id, CSW_USP)
}
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 03.06.2012 17:42
Napisano 03.06.2012 21:11
Napisano 03.06.2012 23:12
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18)
cod_take_weapon(id, CSW_USP)
}
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
Napisano 04.06.2012 15:09
Napisano 06.06.2012 19:33
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
cod stary/nowy
Prośba o PerkNapisany przez Rur23, 25.09.2012 |
|
|
|||
![]() |
cod stary/nowy
Klasy i PerkiNapisany przez neXtMichal, 23.09.2012 |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
[ROZWIĄZANE] Prośba o klasęNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
Przerobienie pluginuNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych