Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 03.06.2012 16:16
1. Implozja - po uzyciu mozesz wybrac ktorego przeciwnika chcesz natychmiastowo zabic
2. Nogi kucacza- kiedy kucasz stajesz się niewidzialny.
3. Miecz Jedi - masz Miecz Jedi! Na mieczu 1/1 i trzymajac miecz 1/3 szansy na odbicie.
4. Policeman Set - Dostaje wszystkie pistolety (Jednoreczne) i masz 20 DmG do nich.
5. Bankier - Dostajesz co runde 10000$
6. Twarde Ciało - Działaja tylko na ciebie obrazenia w głowę
7. Tarcza Swat - Nie działaja na Ciebie rakiety , miny , 1/1 z HE ,Kosy,AWP,SCOUT
8. Miecz Gwałtu : 1/1 z kosy +60 kondycji
9. Zestaw Szturmowca: 2 rakiety + 30 inta
10. Fala Smierci [zabijasz wszystkich z przeciwnej druzyny](po 1 rundzie znika perk)
11. Damage NEO – Zadajesz 100 obrażeń więcej
12. MEGA DMG – Masz tylko Deagle i zadajesz 500 obrażeń więcej.
13. Podwojna Łuska - Twoje obrazenia sa zwiekszone x2
14. Potrojna Łuska - Twoje obrazenia sa zwiekszone x3
15. Bongo - +50 Zdrowia
16. Błysk Geniusza - +40 Inteligencji
KLASY
1. Wzorowy strzelec
Inteligencja: 10
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 40
Opis klasy: Posiada he 1/3,1/8 z Auto shotguna Multi jump.
Bronie: Auto shotgun,he, mp5.
2. Terorysta
Intelignecja: 4
Zycie: 10
Wytrzymalosc: 6
Kondycja: 0
Bron: Ak-47
Opis: Posiada 1/5 odrodzenia sie na respie przeciwnika.
3. Snajper Doskonaly [Premium 11zl]
Inteligencja: 0
Zycie: 20
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 10
Bron: scout, awp
Opis: 3 skoki, 1/1 ze scouta, 1/1 z AWP, 1/1 z noża, 75 widzialności
4. Szeryf [Premium 11zl]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 60
Wytrzymałość: 0
Kondycja:20
Dodatkowy opis: Dostaje Aug oraz USP 1/6 i 1/3 HE .
Bronie: AUG, HE. USP
5. Prezes [Premium 11zł]
inteligencja: 10
zdrowie: 110
kondycja: 200
wytrzymalosc: 20
bronie: m3
opis: ma m3 1/5, jest szybki i ma 2 rakiety
6. Gwałciciel [Premium 11zl]
inteligencja: 5
zdrowie: 110
wytrzymalosc: 10
kondycja: 180
bronie: glock/usp
opis: Ma paczke prezerwatyw 12 sztuk [ :D ] ( rakiety ), 1/4 na zrespienie się u wroga. kosa 1/1 . Niewidzialny i 200gravitacji .
PROSZĘ ABY PLIKI BYŁY JUŻ SKOMPILOWANE POD AMXX !!

cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105
#2
Napisano 03.06.2012 16:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Prezes [Premium 11zł]";
new const opis[] = "ma m3 1/5, jest szybki i ma 2 rakiety";
new const bronie = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Prezes [Premium 11zł]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
#4
Napisano 03.06.2012 16:30
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#5
Napisano 03.06.2012 16:35
#7
Napisano 03.06.2012 16:59

skompiluj ten plik.
nazwa.amxx wrzuć do plugins
Następnie w configs/ codmod-plugin.ini czy jakoś tak otwórz i dopisz nazwa.amxx i tyle
tylko w nazwa.amxx dajesz nazwe klasy

#10
Napisano 03.06.2012 17:51


sCerR, ta klasa nie działa w pełni dobrze, miało być 1/1 awp, 1/1 scout i 1/1 z kosy. jedyne co działa to tylko kosa a awp i scout nie działają


cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp
http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105
#20
Napisano 06.06.2012 08:28
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych