
client_print(id, print_chat, "ColorChat(id, RED, "^x03[COD:MW] Witaj ^x03na modyfikacj CoD mod'a by Szczepan vers]^x04 1.0-3 opartej na plikach ^x03QTM_Peyote");
, podmieniłem Pomoc() na domyślną, bo nie wiem, co tam wyskrobałeś, ale nie dało się skompilować.
Do tego poprawiłem kilka rażących błędów, teraz się kompiluje, ale cały kod do sprawdzenia, a jest go dość sporo:
 QTM_CodMod11.sma   40,91 KB  42 Ilość pobrań
 QTM_CodMod11.sma   40,91 KB  42 Ilość pobrań
  QTM_CodMod11.amxx
  QTM_CodMod11.amxx
Napisz, czy o taki napis Ci chodziło:
if(pokaz_info && perk){    for(new i=1;i<=get_maxplayers();++i){        if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && get_user_team(i) && i!=id){            client_print(i, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s zdobyl %s!", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk]);        }    }    ColorChat(id, RED, "[COD:MW]^x01 Zdobyles^x04 %s^x01.", nazwy_perkow[perk]);}
BTW. Nawet nie wstawiłeś ColorChatu do SMA.
edit. ImSpY" data-cid="417326" data-time="1338717953">
if(pokaz_info && perk){    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);    ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW] Gracz ^x01%s ^x04zdobyl %s", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk]);}
Ten kod wyświetli graczowi 
id wiadomość dwukrotnie, raz kolorową, raz zwykłą.