public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
					
					Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
Prośba o kompilacje "Exp w %"
		 Temat rozp. stoogie, 02.06.2012 14:31
	
	
	
	
		5 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 02.06.2012 14:31
					Witam. Proszę o kompilacje tego kodu, jest on na exp w %:
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.06.2012 12:52
					Daj całe sma pluginu. Tutaj nie mam co kompilować -.-
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.06.2012 14:38
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2012 10:42
					Podmień cały public PokazInformacje na ten:
					
				
				
				
				
				
								
				
					public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
	
	Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

Nie pomagam za darmo na pw.
				
				
				
			
				1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2012 15:47
					Ok, a może ktoś to skompilować ?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(421) : error 017: undefined symbol "SyncHudObj3"
QTM_CodMod.sma(421) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(421) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(421) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(421) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(421) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
 QTM_CodMod.sma   40,47 KB  18 Ilość pobrań
 
  QTM_CodMod.amxx
					
					
					
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(421) : error 017: undefined symbol "SyncHudObj3"
QTM_CodMod.sma(421) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(421) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(421) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(421) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(421) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
 QTM_CodMod.sma   40,47 KB  18 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
					
					Użytkownik stoogie edytował ten post 05.06.2012 15:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod












