Nazwa: Nozownik
Opis: Posiada 1/1 z noża (PPM) i mniejsza widoczność.
Zdrowie: 100
Kondycja: 300
Inteligencja: -100
Wytrzymałość: 50
Dodatki: 1/1 z noża mniejsza widoczność na nożu.
Bronie: Tylko nóż.
Nazwa: Amadeusz
Opis: Ma MP5 (1 int+10 dmg)
Zdrowie: 200
Kondycja: 220
Inteligencja: 90
Wytrzymałość: 10
Dodatki: Ma MP5 (1 int+10 dmg)
Bronie: MP5, Deagle
Nazwa: Ender (Premium 20zl)
Opis: Ma 1/1 ze scout'a, trzesienie ziemii na "c" (1 int+5 dmg), na kucaniu z nozem nie widzialny calkowicie, m4 (1 int+10dmg)
Zdrowie: 800
Kondycja: 500
Inteligencja: 100
Wytrzymałość: 300
Dodatki: 1/1 ze scouta, trzesienie ziemii na "c" (1int+ 5dmg), na kucaniu calkowicie nie widzialny (BEZ CIENIA POD NOGAMI), m4 (1 int+10dmg)
Bronie: Scout, HE, M4, Deagle
Za każdą pracę daje reputację.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Prośba pare klas [Daje Reptuke]
Temat rozp. TheCripz, 02.06.2012 10:47
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 02.06.2012 10:47
#2
Napisano 02.06.2012 12:42
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Nozownik "; new const opis[] = "Posiada 1/1 z noża (PPM) i mniejsza widoczność."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 300; new const inteligencja = -100; new const wytrzymalosc = 50; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Amadeusz"; new const opis[] = "Ma MP5 (1int + 10dmg)"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | [color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][size=3][background=rgb(247, 247, 247)]1<<CSW_DEAGLE[/background][/size][/font][/color] new const zdrowie = 200; new const kondycja = 220; new const inteligencja = 90; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 10.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Nie testowałem
Użytkownik MuLIK edytował ten post 02.06.2012 12:47

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych