Perk: Czujnik termowizyjny
Opis: Dostajesz czujnik termowizyjny (pod przyciskiem N)
Pomysł przyszedł mi do głowy czytając temat:
http://amxx.pl/topic...yli-termowizja/
(z oryginalnego tematu)
* "hotvision_enabled" // wlacz/wyłącz plugin - "2" - Włącz plugin ze standardowym renderingiem gracza [Domyslnie] - "1" - Włącz - "0" - Wyłącz * "hotvision_radar" // zasieg termowizji - "2" - nieograniczony (obciaza) - "1" - ustawie cvarami (nizej) [domyslnie] - "0" - wylaczone * "hotvision_radar_range" // zasieg termowizji gdy hotvision_radar == 1 - "14189.0" - Tyle mozna maksymalnie dac - "1024.0" - Zalecane [domyslnie] - "128.0" - Najmniej * "hotvision_models" // czy plugin ma dzialac na bronie,hosty (podswietlac) - "1" - tak [domyslnie] - "0" - disabled. * "hotvision_walls" // termowizja ma dzialac przez sciany ? - "1" - Tak. [Domyślnie] - "0" - Nie. * "hotvision_effect_fix" - Wybierz wersje pluginu bardziej dla zaawansowanych zalecane 2 - "3" - plugin z fixem, i domyslnymi efektami - "2" - Tylko efekty (wiecej FPS). [domyslnie] - "1" - tylko z fixem - "0" - bez fixu "fullupdate" * "hotvision_object_glow" kto ma emitowac swiatło - "3" - Wszystko [domyslnie] (tzn. bronie/hosty/gracze) - "2" - Tylko obiekty - "1" - Tylko gracz - "0" - Wylaczone * "hotvision_brightness" // jasnosc termowizji - od "a" do "z" - od ciemnego do jasnego wybieramy od a do z - od "A" do "Z" - jasnosc z kontrolowanym efektem Negativ'u (Czarno Biale (?)) - "!" - male efekty Negativu - "W" - jasnosc z wystarczajacym efektem negatywu[default] - "" - uzyj domyslnej jasnosci mapy
STANDARDOWA
Dodaje też gotową klasę
Załączone pliki
Użytkownik Żółw Mina edytował ten post 30.05.2012 19:40