Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak podwyższyć napis hud


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 'eXe'

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 30.05.2012 18:19

Witam,

Jak podwyższyć troche napis hud "Napis licznik c4"

/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
  Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
* Required Modules:
- CSX

	    * Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests
* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin
*/

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
  remove_task(652450);
  b_planted = false;
}
   
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
  remove_task(652450);
  b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{  
if(!b_planted)
{
  remove_task(652450);
  return;
}
	   

if(g_c4timer >= 0)
{
  if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
  else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
  else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

  ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: *%d*", g_c4timer);

  --g_c4timer;
}
 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1282
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 30.05.2012 18:30

1.80

to zmień w .sma na mniejsze.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 valdemords

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Kunekunda
  • Lokalizacja:USA
Offline

Napisano 08.06.2012 22:31

if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

a dokładnie chodzi o 4 i 5 wartość w set_hudmessage
pierwsza to X wartość na osi X
druga to Y wartość na osi Y

zaczynamy od 0.01 X czyli od początku osi kończymy na 1.0
zaczynamy od 0.01 Y czyli od góry osi kończymy na 1.0 czyli na samym dole osi

wartości -1.0 dla X i -1.0 znaczą tyle samo co 0.5 dla X i Y czyli środek ekranu ....


set_hudmessage(0, 300, 0, X, Y, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

Pozdrawiam miłej pracy w ustawianiu napisu na osi...

Użytkownik valdemords edytował ten post 08.06.2012 22:31

  • +
  • -
  • 0
Mistrz ciętej riposty. Gładzę i gardzę plugawym bytem...
Nie myśl, że na daremno czytasz czyiś tekst...
Być może podbuduje to twoją osobowość...

Ten byt myśli więc jest, Ty zawżdy nikim będziesz boś zrujnował swój byt.

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 08.06.2012 22:48

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.06.2012 01:27

Pozycję napisu ustawia się czwartym oraz piątym parametrem funkcji set_hudmessage.
Wartości tych parametrów podaje się jako liczby zmiennoprzecinkowe (float).
Zakres wartości używanych jako te parametry to {-1} ∪ [0;1].

Czwarty parametr oznacza pozycję poziomą, gdzie wartości ∈ [0;1] to odległość od lewego brzegu ekranu, gdzie 1.0 to długość ekranu.
Tak więc 0.0 będzie oznaczać tekst zaczynający się całkowicie z lewej strony ekranu.
0.25 będzie tekstem, którego odległość od lewej krawędzi ekranu będzie wynosić 1/4 całego ekranu, itd.

Za to wartość -1.0 jest wyjątkowa i oznacza tekst wycentrowany poziomo.

Podobnie dla piątego parametru, gdzie 0.0 oznacza tekst pisany od samej góry ekranu, a 1.0 na samej dole.
-1.0, adekwatnie dla czwartego parametru, oznacza tekst wycentrowany poziomo.

wartości -1.0 dla X i -1.0 znaczą tyle samo co 0.5 dla X i Y czyli środek ekranu ....

zdecydowanie jest to nieprawda.

Wartość 0.5 oznacza rozpoczęcie pisania tekstu od połowy ekranu.
Wartość -1.0 oznacza tekst wycentrowany wg danej osi.

Aby nie było wątpliwości, zilustruję różnicę:

set_hudmessage(255,255,255, -1.0, -1.0)
HUD(-1.0,-1.0).jpg

set_hudmessage(255,255,255, 0.5, 0.5)
HUD(0.5,0.5).jpg




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych