#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Soldat (P)";
new const opis[] = "Dostajesz Golden M4a1, Golden deagle + 2x wieksze obrazenia oraz Golden Noz, po wybraniu go jestes bardzo szybki!";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/east/soldat/p_m4a1.mdl");
precache_model("models/east/soldat/v_m4a1.mdl");
precache_model("models/east/soldat/p_deagle.mdl");
precache_model("models/east/soldat/v_deagle.mdl");
precache_model("models/east/soldat/p_knife.mdl");
precache_model("models/east/soldat/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_m4a1.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_m4a1.mdl")
if(weapon == CSW_DEAGLE )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_deagle.mdl")
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_knife.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl")&&!equali(model, "models/w_deagle.mdl")&&!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
if(equali(model, "models/east/w_m4a1.mdl"))
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/east/w_deagle.mdl")
else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/east/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] CoDMoD KlasA
Temat rozp.
Blondyneczka ;*
, 30.05.2012 13:11
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.05.2012 13:11
Mam problem z kompilacją klasy
#2
Napisano 30.05.2012 14:13
Masz problem bo pogubiłeś }
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_m4a1.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_m4a1.mdl")
}
if(weapon == CSW_DEAGLE )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_deagle.mdl")
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_knife.mdl")
}
}
}
Użytkownik ImSpY edytował ten post 30.05.2012 14:14
#3
Napisano 30.05.2012 14:44
Dzięki wielkie.
#4
Napisano 01.06.2012 20:04
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









