
A powinno być tak
1. Kamuflaz
2. Niewidzialnosc
...
0. Exit
Funkcja z .sma
public menu_skills(id)
{
new menuBody[1024],keys,kolor[3];
keys=(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9);
if(uzylk[id]==0 && s_kamuflarz[id]>0)
{
kolor="\w";
}
else
{
kolor="\r";
}
format(menuBody,1023,"%L",id,"UZYJ_KAMU",kolor);
if(uzyln[id]==0 && s_invis[id]>0)
{
kolor="\w";
}
else
{
kolor="\r";
}
format(menuBody,1023,"%L",id,"NIEWIDZIALNOSC",menuBody,kolor);
if(g_piorun_raz[id])
{
kolor="\w";
}
else
{
kolor="\r";
}
format(menuBody,1023,"%L",id,"BLYSKAWICA",menuBody,kolor);
if(have_marycha[id])
{
kolor="\w";
}
else
{
kolor="\r";
}
format(menuBody,1023,"%L",id,"MARYCHA",menuBody,kolor);
if(odepchanie_ma[id])
{
kolor="\w";
}
else
{
kolor="\r";
}
format(menuBody,1023,"%L",id,"ODEPCHNIECIE",menuBody,kolor);
if(ploncze_ma[id])
{
kolor="\w";
}
else
{
kolor="\r";
}
format(menuBody,1023,"%L",id,"BLUSZCZ",menuBody,kolor);
if(aura_ma[id])
{
kolor="\w";
}
else
{
kolor="\r";
}
format(menuBody,1023,"%L",id,"AURA_ZYCIA",menuBody,kolor);
format(menuBody,1023,"%s \y0.Exit^n",menuBody);
show_menu(id,keys,menuBody,13,"Uzyj");
}
public usage(id,keys)
{
switch(keys)
{
case 0: kameleon(id);
case 1: invisible(id);
case 2: piorunek(id);
case 3: skill_marycha(id);
case 4: odepchniecie(id);
case 5: ploncza_skill(id);
case 6: aura_skill(id);
case 7..9: return;
}
}
W pliku lang
UZYJ_KAMU = Kamuflaz NIEWIDZIALNOSC = %s Niewidzialnosc BLYSKAWICA = %s Blyskawica MARYCHA = %s Marycha ODEPCHNIECIE = %s Odepchniecie BLUSZCZ = %s Trujacy Bluszcz AURA_ZYCIA = %s Aura


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty











