set_user_maxspeedi chce ją zapisać, żeby po zmianie broni nie resetowała sie (i chcę żeby dopiero po 5 deadach znikała). Liczę na waszą pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
User speed
Temat rozp. Shadow, 20.01.2008 12:17
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.01.2008 12:17
Mam pytanie co do modułu , mam komendę
#2
Napisano 20.01.2008 15:51
Zrob tablice dla 32 graczy (np new speed[33]). Kiedy gracz bedzie mial miec speed'a wiekszego to wartosc speed[id]=1 a w innym przypadku speed[id]=0
Potem za pomoca eventa CurWeapon sprawdzaj czy ma miec turbo lub nie, a jak tak ( czyli if(speed[id]==1) ) to ustaw wartosc predkosci na jaka chcesz.
Potem za pomoca eventa CurWeapon sprawdzaj czy ma miec turbo lub nie, a jak tak ( czyli if(speed[id]==1) ) to ustaw wartosc predkosci na jaka chcesz.
#3
Napisano 20.01.2008 17:08
tylko w kodzie niemoge zdefiniować curweapona nie kompiluje mi tego
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" )
daje to i w kompilerze pojawia sie undefined symbol
Pozatym chce to dodać do menu więc będzie
i jak dodać do tego curweapon
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" )
daje to i w kompilerze pojawia sie undefined symbol
Pozatym chce to dodać do menu więc będzie
public buymenu(id) { swich() { case } }
i jak dodać do tego curweapon
#4
Napisano 20.01.2008 17:30
Osobiscie tak uzywam tego eventa:
Ale nigdy nie zastanawialem sie czemu "be" ale dziala ;-)
Jesli mozesz to zapodaj w [code.] jaki blad jest w kompilatorze i jak najwieszy fragmet samego kodu. Bedzie mozna miec lepsza perspektywe sytuacji.
PS. O co chodzi ci z menu i tym switchem
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
Ale nigdy nie zastanawialem sie czemu "be" ale dziala ;-)
Jesli mozesz to zapodaj w [code.] jaki blad jest w kompilatorze i jak najwieszy fragmet samego kodu. Bedzie mozna miec lepsza perspektywe sytuacji.
PS. O co chodzi ci z menu i tym switchem
#5
Napisano 20.01.2008 17:43
To ja ci powiemAle nigdy nie zastanawialem sie czemu "be" ale dziala ;-)
"a" - Globalny "b" - na konkretnego playera "c" - wysylany tylko kiedy sie powtarza(chyba) "d" - tylko jesli player nie zywy "e" - wysylany tylko gdy player zywy
Napisz mi na pw GG nie chce dawać wszytskim swojego kodu
Zobaczysz w kodziePS. O co chodzi ci z menu i tym switchem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych