Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o skompilowanie diablomoda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 darus10455

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2012 20:21

Tak jak w temacie. Proszę o poprawienie i poprawne przekompilowanie mojego diablo moda. Szczególnie prosiłbym o poprawienie opisów klas. Bo wiem, że mi nie wyszło.

Załączone pliki



#2 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 28.05.2012 21:40

Ten no_recoil jako co ma być używany?
A te menu do opisów, aż mnie głowa rozbolała. Po co Ci tam ta tablica lx jak z niej niekorzystasz. To ci zrobię a ty przejrzył cały TuT na no_recoil, bo w głównym temacie jest podany błędny kod.
http://amxx.pl/topic...il/#entry195761

public show_menu_klasy(id)
{
    new formats[128]
    
    formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas:");
    new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy1");
    
    menu_additem(menu, "\wMag");
    menu_additem(menu, "\wPaladyn");
    menu_additem(menu, "\wMnich");
    menu_additem(menu, "\wBarbarzynca");
    menu_additem(menu, "\wZabojca");
    menu_additem(menu, "\wNekromanta");
    menu_additem(menu, "\wNinja");
    menu_additem(menu, "\wLowca");
    menu_additem(menu, "\wSzczelec");
    menu_additem(menu, "\wAniol");
    menu_additem(menu, "\wDiabelek");
    
    
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
    
    
    menu_display(id, menu);
}

public show_menu_klasy1(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    switch(item)
    {
    case 0:
        {    
            mag(id)
            
        }
    case 1:
        {    
            paladyn(id)
        }
    case 2:
        {    
            mnich(id)
        }
    case 3:
        {
            barbarzynca(id)
        }
    case 4:
        {
            zabojca(id)
        }
    case 5:
        {
            nekromanta(id)
        }
    case 6:
        {
            ninja(id)
        }
    case 7:
        {
            Lowca(id)
        }
    case 8:
        {
            szczelec(id)
        }
    case 9:
        {
            aniol(id)
        }
    case 10:
        {
            diabelek(id)
        }
        
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
    
}
Podmień ty twoje show_menu_klasy. Całe! Swoją drogą nie wiem ale w strukturach klas jest coś nie tak :) Gołym okiem nic nie widać ale kompilator coś tam widzi, podmieniając je wszystkie z mojego diablo jest w porządku. Rada: skasować je i jeszcze raz ręcznie je napisać.

W sumę dużo błędów i nie mam czasu na takie gierki. Kolego, ty się musisz nauczyć programować. Nie wali się wszystkiego na raz a potem to sprawdza. Tworzysz jedną funkcję i ją sprawdzasz, działa? możesz pisać dalej i takimi krokami do przodu. Bo nie każdy ma czas by się zastanawiać co było zmieniane i dodawane etc. Do tych problemów można samemu dojść.

Użytkownik dog_1 edytował ten post 28.05.2012 20:51

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych