Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[Szybko Potrzebne]Pare perków i klasaCOD MOD nowy
Temat rozp. Mr. Lazy, 26.05.2012 21:17
cod nowy cod mod nowy
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.05.2012 21:17
Perki
błyskawica elektryka
Opis: Posiada walnięcie piorunem w tego gdy sie wyceluje celownikiem posiada go klasa Elektryk
Latarka Naświetlacza
Opis:samo mówi za siebie - widzi nie widzialnych
Magiczny Scout:
Opis:dostajemy scouta i +25dmg z niego.
Klasa:
Scouter [Klasa premium]
Inteligencja:10
Życie:25
Wytrzymałość:15
Kondycja:20
Opis: Posiada Scouta 1/4 + 10 dmg , He/
błyskawica elektryka
Opis: Posiada walnięcie piorunem w tego gdy sie wyceluje celownikiem posiada go klasa Elektryk
Latarka Naświetlacza
Opis:samo mówi za siebie - widzi nie widzialnych
Magiczny Scout:
Opis:dostajemy scouta i +25dmg z niego.
Klasa:
Scouter [Klasa premium]
Inteligencja:10
Życie:25
Wytrzymałość:15
Kondycja:20
Opis: Posiada Scouta 1/4 + 10 dmg , He/

#2
Napisano 27.05.2012 13:47
@Refresh

#3
Napisano 27.05.2012 14:05
Magiczny Scout:
Błyskawica Elektryka:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Magiczny Scout"; new const perk_desc[] = "Dostajesz Scouta i dodatkowe 25dmg z niego."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Błyskawica Elektryka:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const perk_name[] = "Blyskawica Elektryka"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 2 blyskawice ktorymi zadajesz 55(+int) dmg"; public plugin_init() { register_plugin("Cod Item: Blyskawica Elektryka", "1.0", "sCerR*!"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("sprites/lgtning.spr"); } public cod_perk_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public cod_perk_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Blyskawice!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "sprites/lgtning.spr"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 13:55
#4
Napisano 29.05.2012 07:57
błyskawica elektryka
Opis: Posiada walnięcie piorunem w tego gdy sie wyceluje celownikiem posiada go klasa Elektryk
Latarka Naświetlacza
Opis:samo mówi za siebie - widzi nie widzialnych
Perki w załączniku,wystarczy tylko nazwę zmienić : )
Opis: Posiada walnięcie piorunem w tego gdy sie wyceluje celownikiem posiada go klasa Elektryk
Latarka Naświetlacza
Opis:samo mówi za siebie - widzi nie widzialnych
Perki w załączniku,wystarczy tylko nazwę zmienić : )
Załączone pliki
Użytkownik koxcir edytował ten post 29.05.2012 07:58
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod mod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych