Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[Szybko Potrzebne]Pare perków i klasaCOD MOD nowy
Temat rozp. Mr. Lazy, 26.05.2012 21:17
cod nowy cod mod nowy
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.05.2012 21:17
Perki
błyskawica elektryka
Opis: Posiada walnięcie piorunem w tego gdy sie wyceluje celownikiem posiada go klasa Elektryk
Latarka Naświetlacza
Opis:samo mówi za siebie - widzi nie widzialnych
Magiczny Scout:
Opis:dostajemy scouta i +25dmg z niego.
Klasa:
Scouter [Klasa premium]
Inteligencja:10
Życie:25
Wytrzymałość:15
Kondycja:20
Opis: Posiada Scouta 1/4 + 10 dmg , He/
błyskawica elektryka
Opis: Posiada walnięcie piorunem w tego gdy sie wyceluje celownikiem posiada go klasa Elektryk
Latarka Naświetlacza
Opis:samo mówi za siebie - widzi nie widzialnych
Magiczny Scout:
Opis:dostajemy scouta i +25dmg z niego.
Klasa:
Scouter [Klasa premium]
Inteligencja:10
Życie:25
Wytrzymałość:15
Kondycja:20
Opis: Posiada Scouta 1/4 + 10 dmg , He/
#2
Napisano 27.05.2012 13:47
@Refresh
#3
Napisano 27.05.2012 14:05
Magiczny Scout:
Błyskawica Elektryka:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Magiczny Scout";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Scouta i dodatkowe 25dmg z niego.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Błyskawica Elektryka:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const perk_name[] = "Blyskawica Elektryka";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 2 blyskawice ktorymi zadajesz 55(+int) dmg";
public plugin_init()
{
register_plugin("Cod Item: Blyskawica Elektryka", "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("sprites/lgtning.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_perk_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Blyskawice!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "sprites/lgtning.spr");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 13:55
#4
Napisano 29.05.2012 07:57
błyskawica elektryka
Opis: Posiada walnięcie piorunem w tego gdy sie wyceluje celownikiem posiada go klasa Elektryk
Latarka Naświetlacza
Opis:samo mówi za siebie - widzi nie widzialnych
Perki w załączniku,wystarczy tylko nazwę zmienić : )
Opis: Posiada walnięcie piorunem w tego gdy sie wyceluje celownikiem posiada go klasa Elektryk
Latarka Naświetlacza
Opis:samo mówi za siebie - widzi nie widzialnych
Perki w załączniku,wystarczy tylko nazwę zmienić : )
Załączone pliki
Użytkownik koxcir edytował ten post 29.05.2012 07:58
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod mod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






codperk_eagleeye.amxx






