Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Optymalizacja bazy i podstrona klas.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.05.2012 11:38

Tak, mam problem z stworzeniem podstrony klasy. Ogólnie to mam problemy z tworzeniem menu, ale zawsze jakoś się udawało, ale nie tym razem. Otóż korzystając z menu klas nowa strona - Dyskusje - AMXX.pl: Support AMX Mod X i scalając to z fixem [Fix] [5.9l] Optymalizacja połączeń z bazą - Poradniki oraz Łatki - AMXX.pl: Support AMX Mod X coś idzie nie tak, a dokładnie to coś takiego:
http://imageshack.us...ust20003cl.png/
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Zastanawia mnie dlaczego w pierwszej stronie wyświetla mi wszystkie możliwości, jak ograniczyć to. Dla pewności podam to co mam:
#define klasa2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
#define klasa1 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

public select_class(id)
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[13], text[512], i;
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
	//new keys = read_flags(flags)

	asked_klass[id]=0

	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

	for(i=1;i<12;i++)
	{
		formatex(text, 511, "%s%s%i. %s [Level: %i]^n", text, (klasa1 & (1<<i-1)) ? "\w" : "\d", i, Race[i], player_class_lvl[id][i]);
	}
	format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
	show_menu(id, klasa1, text)

}

public select_class_menu(id, key)
{
	
	g_haskit[id] = 0
	asked_klass[id] = 0;
	c_jump[id] = 0
	c_mnich[id] = 0
	switch(key)
	{
	case 0:
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
	case 1:
		{	
			player_class[id] = Mnich
			c_mnich[id] = 1
		}
	case 2:
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
			
		}
	case 3:
		{	
			player_class[id] = Zabojca
			c_jump[id] = 2
		}
	case 4:
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
	case 5:
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
	case 6:
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
	case 7:
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}	
	case 8:{
			ShowKlasy(id)
		}
	}

	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	give_knife(id)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy(id) {
	new text2[512]
	asked_klass[id]=0
	format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1   Level :%i^n2. klasa2   Level :%i^n3. klasa3   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
	show_menu(id, klasa2,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
	/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
	g_haskit[id] = 0
	asked_klass[id] = 0;
	switch (key) {
	case 0: { // 1
			player_class[id] = Kaplan
			
			
		}
	case 1: { // 2
			player_class[id] = Centaur
			
		}
	case 2: { // 3
			player_class[id] = Mysliwy
		}
	case 9: { // 0
			select_class(id)
		}
	}
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	give_knife(id)
	return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik dog_1 edytował ten post 25.05.2012 11:38

  • +
  • -
  • 0

#2 fexus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 25.05.2012 12:47

zamiast
for(i=1; i<12; i++)

daj
for(i=1; i<9; i++)


Miałem ten sam błąd - teraz wyświetla mi poprawnie menu. Mam nadzieję że pomogłem :P

Użytkownik fexus edytował ten post 25.05.2012 12:47

  • +
  • -
  • 1

#3 dog_1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.05.2012 12:57

Tak, to jest to. Nie myślałem że błąd może leżeć tutaj, bo bez tej łatki na bazę to trzeba było fora wywoływać tyle razy ile mamy klas, czy sie mylę. Ale to już nie ważne ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych