
Plugin Deathrun Rangi liczy skoki wykonane Bunny Hopem na serwerze.
Przekraczając kolejne progi wykonanych skoków, zdobywamy kolejne rangi.
Skacząc, w czasie rzeczywistym widzimy, ile mamy wykonanych skoków i jaką rangę.
Menu. Konfiguracja
W przystępnym Menu możemy zobaczyć statystyki oraz wymagania do rang.
Ponadto, dostępna jest konfiguracja opcji wyświetlania i powiadomień.
Zalecenie
Plugin idealny na serwery Deathrun, choć nadaje się do każdej rozgrywki
Wszystkie statystyki, w tym top10, możemy obejrzeć zarówno w grze,
jak i online na serwerze WWW, wyszukując, sortując i filtrując wyniki.
Pełna integracja
Plugin posiada 2 natywy oraz 2 forwardy (opisane niżej),
pozwalając na sukcesywną współpracę z innymi pluginami.
Do pluginu udostępnione są 2 dodatki, wykorzystujące forwardy:
- Muzyka wyświetlana w momencie zdobycia nowej rangi (muzyka załączona poniżej)
- Informacja dla najlepszego gracza w rankingu (pluginy załączone są poniżej)

amxmodx
fakemeta
engine
sqlx
Baza danych SQL
Serwer z obsługą PHP*
*opcjonalnie dla statystyk online

// CVARy ogólne
amx_dr_rangi_speed 290 // minimalna prędkość wykonywanych skoków Bunny Hopem liczonych do rankingu
amx_dr_rangi_team 2 // drużyna, której Bunny Hop jest liczony (0 - wszyskie, 1 - tylko Terro, 2 - tylko CT, 3 - żadna)
amx_dr_rangi_show_best 1 // [0|1] czy pokazywać (1) najlepszego skoczka na serwerze, czy nie (0)
amx_dr_rangi_prefiks "[Deathrun_Rangi]" // prefiks pokazywany w informacjach na sayu
// CVARy jako dane do bazy danych, w której przechowujemy statystyki
amx_dr_rangi_host "localhost" // adres do bazy danych
amx_dr_rangi_user "root" // użytkownik bazy danych
amx_dr_rangi_pass "root" // hasło do bazy danych
amx_dr_rangi_db "db" // nazwa bazy danych
Ostrzeżenie
W przypadku problemów z konfiguracją lub pytaniem
dotyczącym implementacji natywów bądź forwardów, załóż nowy temat.
Nie dość, że zachowasz przejrzystość w tym dziale, to prosząc o pomoc
w odpowiednim dziale, uzyskasz ją dużo szybciej i unikniesz ostrzeżenia.

/rangi - pokazuje Menu Deathrun Rang, w którym można:
- sprawdzić najlepszych skoczków na serwerze
- sprawdzić swój własny ranking
- opis rang i ich wymagania
- ustawić miejsce wyświetlania informacji o skokach
- ustawić, czy ranga ma się pokazywać przy ilości skoków
dr_rangi_new_lvl(id) // Wbicie nowej rangi
dr_rangi_best_player(id) // Index gracz który ma najwięcej skoków ( warunek musi być on połączony ). Wywołanie co rundę.
Natywy:
get_user_jumps(id) // Zwraca ilość skoków gracza
get_user_rang(id) // Zwraca rangę gracza



Plugin podstawowy Deathrun Rangi (wymagane):
- Rangi_Deathrun.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (wymagane, podstawowe)
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy Rangi_Deathrun.amxx (wymagane, podstawowe)
- do amxmodx/amxx.cfg dodajemy wyżej opisane cvary (ustawione wg własnych upodobań, wymagane, podstawowe)
- lvl_up.mp3 kopiujemy do sound/misc (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
- Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.amxx (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
- Best_Player.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy Best_Player.amxx (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
- Rangi_Deathrun.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
- db.inl kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
- Deathrun_Rangi.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/includes (opcjonalnie)
- Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
- Best_Player.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)

Na serwer WWW kopiujemy zawartość folderu WWW (4 pliki)
z czego edytujemy jedynie plik Konfiguracja.php
Instrukcja znajduje się w środku ww. pliku.
Dane SQL
Pamiętaj, aby pobierać dane na serwer WWW z tej samej bazy danych, do której statystyki zapisuje plugin Deathrun Rangi.
Upewnij się też, czy użytkownik bazy danych posiada dostęp do bazy danych zarówno z serwera gry, jak i serwera WWW.
Zmiana rang i wymagań
Aby zmienić rangi lub wymagania, należy edytować plik główny Rangi_Deathrun.sma
1. Znajdujemy linijkę new const g_Rangi[][] = i pod nią mamy nazwy kolejnych rang. Bez problemu możemy ich nazwy zmieniać, usuwać i dodawać nowe.
Należy jednak pamiętać, aby znajdowały się one w cudzysłowie i po każdej randze, porócz ostatniej, znajdował się przecinek, jak w oryginale.
2. Tak samo postępujemy z wymogami znajdującymi się poniżej linijki new const g_Wymogi[] =, gdzie kolejne od góry liczby odpowiadają kolejnym
rangom i wyrażają liczbę skoków wymaganą do zdobycia kolejnej rangi. należy pamiętać, by liczba rang była identyczna, jak liczba wymogów.
3. Na końcu zliczamy nową liczbę rang i aktualizujemy max_level z linijki 13.: #define max_level 16, zmieniając 16 na nową liczbę rang do zdobycia.
4. Gdy już wprowadzimy wszystkie zmiany, zapisujemy plik, kompilujemy lokalnie, aktualizujemy DeathrunRanking.amxx na serwerze i zmieniamy mapkę.

Autorzy: speedkill i benio101
Podziękowanie dla Fili:P za wycięcie muzyki
Język: polski
Wersja: 1.2.1
Changelog:
v. 1 N Wersja inicjalizacyjna v. 1.1 $ Poprawiono obsługę błędów $ Poprawiono numerację paginacji v. 1.2 + Dodanie numeracji miejsc $ Poprawiono algorytm sortowania $ Zoptymalizowano kod $ Zmniejszono liczbę zapytań do bazy danych + Dodano informację o liczbie wpisów w bazie danych v. 1.2.1 ! Aktualizacja krytyczna $ Zoptymalizowano kod $ Dodano zabezpieczenie cvarów (FCVAR_PROCETED)




Użytkownik benio101 edytował ten post 09.07.2012 07:57
Aktualizacja do wersji 1.2.1