Klasa: Kameleon
Inteligencja: 30
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 40
Bronie: galil, famas, usp
Dodatkowy opis: Z Famas wygląda jak CT a z Galil jak TT
Klasa: Generał
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 6
Kondycja: 0
Bronie: HE, Deagle, AK-47
Dodatkowy opis: Posiada jedna rakietę
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 24.05.2012 20:34
1 Klasa:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "Z Famas wygląda jak CT a z Galil jak TT"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_GALIL ; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 5; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_FAMAS) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_GALIL) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }2 klasa:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Generał"; new const opis[] = "Posiada jedna rakietę "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 6; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
Użytkownik Acer edytował ten post 24.05.2012 20:35
#3
Napisano 24.05.2012 20:37
Proszę bardzo Klasa Generał musisz ją sobie skompilować bo zrobiłem ją w generatorze 
http://amxx.pl/kompi...ass_General.sma

http://amxx.pl/kompi...ass_General.sma
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, wczoraj, 11:15 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych