Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzania, anulowanie taska.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 19.05.2012 14:08

Witam.
Poda mi ktoś przykład jak zrobić taska, którego będę mógł warunkiem wyłączyć, tylko tego jednego taska.

Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.05.2012 14:24

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Scripting AMXXPytania


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.05.2012 14:53

Na początku:

#define TASK1 999


Tak rejestrujesz taska :

set_task(50.0, "wlacz_mi_cos",id+TASK1)


Tak zachowujesz się z publiciem, co ma się wywołać :

public wlacz_mi_cos(task_id) {
new id = task_id-TASK1
// najpierw dalismy do kazdego ID liczbe, aby bylo to unikalne, np jak gracz ma ID 2 to parametr taska ma 1001 i teraz w tym publicu usuwamy mu to 999 i znów mamy ID 2
}


A potem tak go usuwasz :

if(task_exists(id+TASK1)) { // jesli jest task id+TASK1 (id+999) to : ..
remove_task(id+TASK1); // go usun ;>
}

Użytkownik ogieR- edytował ten post 19.05.2012 14:55

  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#4 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 19.05.2012 16:20

dzięki.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych