Perki
Kamizelka Perego
Odbijasz 14 pociskow na runde.
Taj.Groszka
Jestes niewidzialny masz 10 hp
Okulary NacPanych
Widzisz niewidzialnych
Helm Bartiq132
Niedostajesz obrazen w glowe
THX
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

prozba o perki za kazdego +
Temat rozp.
krynow7
, 18.05.2012 14:32
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.05.2012 14:32
Zapraszam na server RastaSkillers.cba.pl
FFa IP: 91.204.161.146:27033
Forum: http://rastaskillers.xpag.pl
#2
Napisano 18.05.2012 14:58
1.
Załączone pliki
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#3
Napisano 18.05.2012 16:47
Taj.Groszka
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Taj.Groszka"; new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 10 hp"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_perk_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_perk[id] = false; } public ResetHUD(id) { if(ma_perk[id]) set_task(0.5, "UstawStalker", id) } public UstawStalker(id) { if(is_user_connected(id)) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_user_health(id, 10); } }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][size=3]Okulary NacPanych[/size][/font][/color]"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.2, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Helm Bartiq132"; new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_perk[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik MuLIK edytował ten post 18.05.2012 16:48

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych