public Spawn(id) { if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]) { new level = cod_get_user_level(id) if(level >= 160) { set_task(0.1, "Losujbonus", id); } } return HAM_IGNORED } public Losujbonus(id) { switch(random_num(0,3)) { case 0: { ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowe zycie."); special[id] = 1 } case 1: { ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa inteligencje."); special[id] = 2 } case 2: { ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa kondycje."); special[id] = 3 } case 3: { ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa wytrzymalosc."); special[id] = 4 } } } public uzyj_bonusu(id) { if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]) { new level = cod_get_user_level(id) if(level >= 160) { if(special_uzyty[id]) { ColorChat(id, GREEN, "Special jest juz wlaczony."); } if(special[id] == 1) { special_uzyty[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Special on."); cod_set_user_bonus_health(id, 100); set_bartime(id, 10); set_task(10.0, "WylaczSpecial", id); } if(special[id] == 2) { special_uzyty[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Special on."); cod_set_user_bonus_intelligence(id, 100); set_bartime(id, 10); set_task(10.0, "WylaczSpecial", id); } if(special[id] == 3) { special_uzyty[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Special on."); cod_set_user_bonus_trim(id, 100); set_bartime(id, 10); set_task(10.0, "WylaczSpecial", id); } if(special[id] == 4) { special_uzyty[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Special on."); cod_set_user_bonus_stamina(id, 100); set_bartime(id, 10); set_task(10.0, "WylaczSpecial", id); } } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
Nie robi