public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
new level = cod_get_user_level(id)
if(level >= 160)
{
set_task(0.1, "Losujbonus", id);
}
}
return HAM_IGNORED
}
public Losujbonus(id)
{
switch(random_num(0,3))
{
case 0:
{
ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowe zycie.");
special[id] = 1
}
case 1:
{
ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa inteligencje.");
special[id] = 2
}
case 2:
{
ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa kondycje.");
special[id] = 3
}
case 3:
{
ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa wytrzymalosc.");
special[id] = 4
}
}
}
public uzyj_bonusu(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
new level = cod_get_user_level(id)
if(level >= 160)
{
if(special_uzyty[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Special jest juz wlaczony.");
}
if(special[id] == 1)
{
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
cod_set_user_bonus_health(id, 100);
set_bartime(id, 10);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
}
if(special[id] == 2)
{
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
cod_set_user_bonus_intelligence(id, 100);
set_bartime(id, 10);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
}
if(special[id] == 3)
{
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
cod_set_user_bonus_trim(id, 100);
set_bartime(id, 10);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
}
if(special[id] == 4)
{
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
cod_set_user_bonus_stamina(id, 100);
set_bartime(id, 10);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Nie robi ![]()


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










