Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Funkcja ktora zabija cały mój team........................................................
#1
Napisano 13.05.2012 12:48
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#2
Napisano 13.05.2012 13:42
public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new players[ 32 ], pnum, pid, team = get_user_team( id ); get_players( players, pnum, "a" ) for( new i; i < pnum; i++ ) { pid = pnum[ i ] if( get_user_team( pid ) == team ) cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid))+1.0, 0.0, 0, 1); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik radim edytował ten post 14.05.2012 07:37
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 13.05.2012 14:00
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#5
Napisano 13.05.2012 14:34
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#6
Napisano 13.05.2012 16:28
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#8
Napisano 13.05.2012 16:56
Nie wlicza tzn jak wciśnie TAB to będzie pokazywało, że zabił ale jak wpisze /rank to nie będzie mu tam zaliczałoLiczy to jak zabojstwo z rakiety/miny/dynamitu. A nie wiem czy wlicza się zabójstwa z rakiet itp. do ranku.
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#9
Napisano 13.05.2012 19:12
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#10 Gość_21977_*
Napisano 13.05.2012 23:09
#11
Napisano 14.05.2012 09:14
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#12
Napisano 14.05.2012 10:32
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new players[ 32 ], pnum=31, pid, team = get_user_team( id );
get_players( players, pnum, "a" )
for( new i; i < pnum; i++ )
{
pid = pnum[ i ]
if( get_user_team( pid ) == team )
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid))+1.0, 0.0, 0, 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#13
Napisano 14.05.2012 12:47
edit
blad w kodzie radima
pid = pnum[ i ]
na
pid = players[ i ]
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 14.05.2012 12:49
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#14
Napisano 14.05.2012 12:59
sprawdzę bo widzę że edytowałeś posta
Nie działa kod radima + zmiana Goq'a kiedy wciskam e to MI zabiera hp...
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#15 Gość_21977_*
Napisano 14.05.2012 13:00
public kill_my_team(id){
new maxpl=get_maxplayers();
new team=get_user_team(id);
if(team%3)
for(new i=1;i<=maxpl;++i)
if(i!=id && is_user_alive(i) && !is_user_hltv(i) && get_user_team(i)%3 && get_user_team(i)-team)
user_kill(i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#16
Napisano 14.05.2012 14:07
public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new players[ 32 ], pnum, pid, team = get_user_team( id ); get_players( players, pnum, "a" ) for( new i; i < pnum; i++ ) { pid = players[ i ] if(cs_get_user_team(pid) == CS_TEAM_SPECTATOR) return PLUGIN_CONTINUE; if( get_user_team( pid ) == team ) user_kill(pid) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#17
Napisano 14.05.2012 14:18
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id))
return;
new players[32], pnum, pid, i, team = get_user_team(id);
get_players(players, pnum, "a");
for(i=0; i<pnum; ++i) {
pid = players[i];
if(pid != id && get_user_team(pid) == team)
user_kill(pid, 1);
}
}
Co do sprawdzania czy gracz nie jest na spekcie, to przy zabijaniu całej swojej drużyny nie trzeba tego tutaj sprawdzać.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#18
Napisano 14.05.2012 14:26
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#19
Napisano 14.05.2012 14:44
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id))
return;
new players[32], pnum, i;
get_players(players, pnum, "a");
for(i=0; i<pnum; ++i)
user_kill(players[i], 1);
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#20
Napisano 14.05.2012 15:11
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych