Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak przerobic item na moc klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 teles190

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 13.05.2012 08:36

mam takie pytanie chcialbym przerobic item na moc klasy ( czyliz e jak dana klasa kucnie na 3 sekundy to zrobi dlugi skok :

case 45:
{
player_item_name[id] = "Magiczne Kucniecie"
player_item_id[id] = rannum
player_b_froglegs[id] = 1
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Kucnij na 3 sekundy, a zrobisz dlugi skok",player_item_name[id])
}


to jest chyba ta cala moc:

public Prethink_froglegs(id)
{
if (get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
//start holding down button here, set to halflife time
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 2.0)
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}


oraz zeby an nozu ladowala sie mniejsza grawitacja.

Użytkownik teles190 edytował ten post 13.05.2012 08:37

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych